Háros állomások között Február 26. Budapest–Pusztaszabolcs-vasútvonal felújítása. Aba utcai végén elhelyeztek mindkét vágányhoz 1-fedező jelzőt, melyen csak vörös fény található, ez jelzi a pálya végét.
A vonalon jelentős a teher- és az utasforgalom, az utóbbi elsősorban az ingázókat szolgálja ki a főváros felé. Vágányzári térképünkön piros kiemelés jelöli azokat a vasútvonalakat, melyekhez érvénybe lépett időszakos menetrendváltozás kapcsolódik. Kelenföld-Pusztaszabolcs vasútvonal százhalombattai szakaszának fejlesztésével kapcsolatban pár fontosabb részlet. A paradox kijelentés sajnos valóság. Reagált cikkünkre a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Szili durrant egyet, majd füstölt. Később kiérkeztek a tűzoltók. A gép blokkolta a 40a vonalat mivel Százhalombattán jelenleg csak két. Nemrég százhalombattai lakosok indítottak egy petíciót, melyben zónázó vonatok indítására kérik a döntéshozókat. A Kelenföld-Százhalombatta szakasz felújításához kapcsolódóan Kelenföld és Érd felső között a vasúti pálya kizárásra kerül.
Innen nyugati irányba halad tovább, majd Seregélyes után északnyugat felé fordulva Börgöndön egyesül a 45-ös számú Sárbogárd–Székesfehérvár-vasútvonallal, mellyel közös nyomvonalon halad tovább északkeleti irányban. A Hatvan–Miskolc–Szerencs–Sátoraljaújhely- vasútvonal a MÁV 80-as számú, Mezőzomborig kétvágányú kV Hz-cel villamosított fővonala. A nemzetközi törzshálózat tagja.
A fejlesztés keretében megújul a 40a vasútvonal Ér Balatoni út keresztezésben lévő hídszerkezet. Falujáró motorvonat bejegyzései 40a témában. Tegnap épp volt egy pár Dufi-Komárom viszonylatú vonat erre.
Egy- két RCH- s vonat be van tervezve de csak éjszaka. Lenne több is,a 40a tehervonatozás szempontjából egy katasztrófa. Start egyre erősödő járműhiányát. A felújítás egy sokkal nagyobb kiírás része volt. Második részére, a Rákos–Újszász–Szolnok vonalszakasz központi forgalomirányító rendszerének kiépítésére az R-Kord nem is pályázott, azt a Prolan vitte el egyedül, milliárd helyett milliárdért.
Megkezdték a 40a jelű vasútvonal első szakaszának rekonstrukcióját. A pálya agyrészt 1kilométer per órás sebességgel lesz járható 2kilonewton tengelyterhelés mellett – írja a NIF közleménye. Cserben hagyja utasait a MÁV-START, nem lesz pótlóbusz a Déli pályaudvar kéthetes lezárása idején.
A Közlekedő Tömeg Egyesület azt javasolja, hogy a Déli pályaudvart is érintő 139-es és 140-es buszcsalád mindkét irányban térjen be Kelenföld vasútállomáshoz. Számításaink szerint ehhez darab, körülbelül 2férőhelyes hibrid motorvonat vásárlására lenne szükség. Ehhez kapcsolódóan csősajtolási munkákat végeznek az Aba utca mellett a MÁV Zrt.
Tanulhatnánk az osztrákokról a felújítás kapcsán: Aspern környékén inkább ideiglenes nyomvonallal fenntartották a forgalmat az egyvágányú vonalon, csak ne kelljen pótlóbuszozni. Ehhez képest a 40a és a 80a felújítását teljes kizárással oldják meg, hiába a két vágány, hadd járjon jól a buszos alvállalkozó! A tehervasutaknak egyébként is fel lesz adva a lecke, amikor – egy hónap múlva – bő egy évre lezárják a forgalom elől a vasúti pályát Kelenföld és Érd felső között. Ez a Pécsre és Horvátországba vezető százhalombattai, 40a jelű vonalat érinti, a székesfehérvári–balatoni 30a-t nem.
A vasútvonal jelenlegi nyomvonalának villamosítása és új biztosítóberendezés létesítése. A 40a vasútvonal rekonstrukció az elkövetkezendő éven belül kerül megvalósításra. Esztergom állomás részleges átépítése, Esztergom állomás mellé buszpályaudvar áttelepítése, Dorog állomáson a buszforduló kiépítése. MÁV-tól kapott információkra alapozva becslésük szerint évet késtek az állami vasúttársaság vonatai.
Ady Endre út aluljáró Angeli utca Balatoni út baleset Barackos út bezárás boltnyitás budafoki könyvtár Budafoki LC budafoki piac Campona csatornázás Cziffra Központ Dózsa György út felújítás.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.