2017. május 17., szerda

Szakítás után meddig ne keressem

Mikor leszel jobban a szakítás után? A szakítás után érzett emocionális paletta igen gazdag. Sokan megkönnyebbülnek, felszabadulnak a döntéstől, boldogságot, örömet, vagy régóta nem érzett nyugalmat élnek át. Mások inkább megijednek, félnek, hogy rossz döntést hoztak, és szorongani kezdenek az expartner nélküli jövőtől.


Mennyi idő után keressem szakítás után hogyléte felől érdeklődve? Nagy volt a szerelem, de a továbbtanulás nagyon megrontotta a kapcsolatot, az a 3km. Sokan gondolkoznak úgy, hogy „bárcsak visszamehetnék az időben és akkor ezt meg azt másképp csináltam volna”, „vagy akkor nem ezt vagy azt mondtam volna”, „vagy akkor jobban felügyelhettem volna rá, hogy mit csinál”, csak ám ezzel az a baj, hogy egy nagy baromság az egész.


Ami arról szólt, hogy azzal a sráccal akivel bulizott és egyéb dolgok történtek azzal ő lefeküdt , de már a szakításunk előtt megbeszélték, vagyis már a szakítás előtt elkezdtek összemelegedni, de nem találkoztak, csak a szakításunk után, de ott meg is történt minden aminek történnie kellett és amit el lehet képzelni. Ha nincs kinek elmondani a fájdalmadat és nem tudsz beszélni senkinek szakítás után a depressziódról, akkor írd le, hogy melyik nap mit érzel, milyen gondolatok vannak a fejedben, hogyan látod a dolgokat. Hetente ellenőriz hogy változtak-e az érzelmei javult-e már a kedélyállapotod.


Szakítás után meddig ne keressem

Sicc szakítás utáni depresszió! Mit csináltok, ha egy szakítás után folyamatosan síró görcsötök van? Hogyan kell túlélni egy szakitást 8. Akkor amiatt kellett elmondania magát, mert jött a baba, és nem akarta, hogy mástól tudjam meg, illetve, hogy az a gyerek ne hazugságban szülessen. Lehet szomorú, gyötrelmes, viharos, fájdalmas. Szakítás után újra együtt!


Ez utóbbi olyan erős lehet, hogy az ember számtalan tettre vetemedik, amit később megbán. Végülis lényege, hogy ne keressem , majd ha lenyugszik, akkor beszélünk. Ja és kitekerném annak a ribancnak a nyakát, aki azt mondta nekem, hogy különös sztorik keringenek a csajról és lehúzta, mert ez is kellett ahhoz ,hogy pont rajta teljesedjen ki a hülyeségem. Legutóbbi esetben történt, hogy szórakozni indultam a barátnőimmel és párom aznap kijelentette egy veszekedésünk után (ahogy eddig is), hogy végzett velem, soha többet ne keressem.


Ott jött el nálam a pont, hogy besokalltam a macska-egér játékból és elengedtem a gőzt. Találkoztam a buliban egy fiúval és csókolóztunk. De mivel általában azt mondta, h én nem teszek felé lépéseket, mindig utána mentem, írtam neki, amire nem válaszolt, így kimentem elé, és olyankor jött a hú, de rózsaszín minden, és látszott rajta, h örül, akkoris, ha előtte elmondta, ne keressem. Engem is érdekel hogy van e élet a halál után mert ha van és szebb akkor inkább meghalok. Nem azért mer a menyasszonyom év után el akar hagyni mert már nem úgy szeret mint évesen.


Nehéz most mert napja közölte hogy külön akarja élni az életét és nem velem pedig én nagyon szeretem és meg tennék mindent hogy kezdjük. Nem utaztam el, leírtam,hogy mindent tudok, ne keressem többet. Azt hittem annyira elszégyelli magát,hogy soha többet nem hallok róla. Aznap, amikor megtudta mindezt, csak én jártam a fejében, és úgy döntött, én jobbat érdemlek annál, mintsem hogy egy szexuálisan nyomorék embert ápoljak egész életemben, már ha túléli a bajt.


Szakítás után meddig ne keressem

Megírta a kegyetlen esemest, hogy ne keressem , és elfeledjem. Több száz levél írásával sincs gond szerintem, mert a tölcsért etetni kell, de egyszerre ennyit az már túlzás. Ha húsz levél után alig van 1-válasz akkor ott valami el van rontva. Ez lehet az adatlap, a levél, a kép, illetve a célcsoport.


Nem tudom meddig mehet ez így tovább. Hosszúra sikerült a történet. Nem volt könnyű az életünk, folyton akadályokba ütköztünk. Meddig hiszel még neki? Hogy ki meddig fog elmenni?


Ez személyfüggő, és éppen ezért izgalmas az ismerkedésnek ez a szakasza. Hiszen van aki a másik kezét nem fogja meg az első randin, míg a másik nem tudja azt elképzelni, hogy ne az ágyban érjen véget az első találka. Azt gondolom, hogy mindkettőjüknek. A nyáron töltöm be a 16.


Ez engem nagyon bánt és elkeserít. Anyukám azt mondta, ne nyugtalankodjak, hiszen a nagyanyámnak is csak éves kora után jött meg a havi vérzése, mégis négy gyermeket szült. Nagy zenerajongónak tartom magam úgy általánosságban, de amit ezek a srácok művelnek zenekritika címén a kedvenc zenékről szóló blogomban az mindig megnevettet és örömmel tölt el!


Szépség soha ne igézzen - Királyokkal ne tarts vészben - Bor, ha csillog, ne izleld meg - Néma légy süket füleknek - Dal, ha csendül, meg ne halljad - Aranyhoz ne érjen ujjad - Üres szív, szem és kéz - ez ád Víg éltet, könnyű halált. Amint a hangok elhaltak, a pecsétőr belépett lánya lakosztályába. Gyakran együtt mentünk boltokba ruhát venni nekem és ő segített választani, finoman, hogy ne vegyem észre a kritikát. Szóval beépült az életembe. Mindig is ilyen kapcsolatról álmodoztam.


Nem rég mégis más lányok után fordulok, bár kezdeményezni eszem ágában sincs, de a tudat és az igény ott van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések