2016. április 1., péntek

Mit írjak neki először

Mit írjak neki először

Ha már eljutottunk addig, hogy nem egyenlevelet küldünk, mégis, mit tegyünk az üzenetbe? Tudnia kell, hogy nem egy robot küldött neki levelet, hanem személyesen neki szántuk a szöveget. Regisztrálok, végigböngészem a tagokat és végeredményében képesek vagyunk (hozzá teszem, teljesen mindegy hány tagból áll) végignézni az összeset, és még ha a türelmünk ilyenkor végtelen is a hátha reményében - akkor is kiválasztunk előbb-utóbb egy-egy embert. Először könnyűnek tűnik a dolog. Mit írjak neki elöször?


Mit írjak neki először

Van egy srác aki nagyon tetszik és megnéztem vipen majd visszanézett. Eloszor irnek egy lanynak. A facebookon bongeszgetem, es ramentem egy csaj adatlapja (eddig meg sokszor latam baratajanloba de nem neztem meg az adatlapjat soha).


Mikor lattam a kepeit akkor egy aranyos es szepszemu lanyt lattam benne. A fenti négy tanács mindegyike tartalmazza azonban a legfontosabb üzenetet: A partnerjelöltünk egy különleges nő vagy férfi, akit szeretnénk megismerni. Egyszerűen tudtára adjuk a másik félnek, hogy érdeklődünk iránta és vettük a fáradságot, hogy írjunk neki. Ha szerettem valaha is, ne írjak neki - Olvasónk számára különösen fájdalmas volt az első szakítás. Aztán kiderült, nem csak neki.


Ha a randit követően a pasi nem hív vissza legfeljebb három napon belül, akkor általában az a szomorú igazság, hogy az adott projektet a vesztesek közé kell elkönyvelned. Vannak azonban kivételes esetek is, amikor nem biztos, hogy érdemes lemondanod a pasiról. Ha írt már neke csak. A negatív gondolkodás egy tanulási folyamat eredménye. Legtöbbször észrevétlen marad számunkra, legfeljebb a környezetünk éreztetheti, valami nincs rendben az életünkkel, nincs rendben velünk.


Két éve kaptam először karácsonyi alkalmi bélyegzővel ellátott borítékot és képeslapot, és tavaly küldtem először. Egy másik alkalommal, amikor írt az illető azt sem igazán értettem, hogy került a párjaim közé. Képek alapján nem az a típus volt, akire nagyon felkapom a fejem, de ha már így alakult azért válaszoltam neki. A test a szavak helyett is beszél a fontos helyzetekben: tarts a szemed a pasin, és ismerd fel, ha megnyerted!


Nyíltan közölje, mit szeretne. Elküldtem neki , hogy mit akarok majd írni, Ő finomított rajta és most már így is hagyom. Nekem ez jó, mert tudom, hogy őszintén megmondja a véleményét erről a dologról, amibe ilyen sikeresen belemásztam :))) Közben meg ugye msn-en is beszélgetek egy sráccal, de már nála sem tudom, mi a helyzet! Viszont soha nem nyomul, nem bókol, és egyszer amikor szóba jött,elmondtam neki ,hogy ő tetszik nekem.


Vártam rá a választ,hogy ő mit gondol rólam, és azon kívül,hogy teljes mértékben zavarba hoztam, annyit válaszolt: vannak kritériumaim,valaminek megfelelsz,valaminek nem. Most van először bátorságom arra, hogy írjak bármilyen, ehhez hasonló oldalra. Pozitív gondolkodású ember létemre nem bízom benne, hogy valaki úgy is lehet modell, hogy bütyök van a lábán, ezért megkérdezem, nem gond e, ha igen. Ausztriai Társkereső - hölgyek Ezen az oldalon az összes regisztrált hölgyet találod az adott körzetből időrend szerint rendezve, egy oldalon maximum kerül kilistázásra! A köztudatban él egy tévhit, mely szerint minden kismama kivirul és megszépül a várandósság alatt.


Nos, ez csak csak részben igaz, időnként ugyanis komolyabb hajproblémákkal kell megküzdeniük a leendő anyukáknak. De melyek ezek, és mit lehet tenni ellenük? Utálom elkapkodni a dolgokat. Inkább alaposan átgondolom, mit írjak vissza, hogy folytassam a beszélgetést, és egy vicces videóra ne csak annyi legyen a válaszom, hogy :D. Szerintem ez idegesítőbb, mint ha kicsit többet kellene várni az üzenetre.


Erre mondtam, hogy megírom a választ. Meg írtam neki , hogy mivel nem vagyok VIP tag, korlátozott a levélírási lehetőségem, ezért nemleges válaszokat nem írok. De mivel ilyen rámenős volt, hogy képes volt felhívni, hát válaszolok. Ha már a tudattól is földbe gyökerezik a lába esetleg nincs ötlete hogy mit írj, kezdd kicsiben! Egyes oldalakon lehetőség van például arra, hogy kedvenccé ted vagy pontozd azt, aki tetszik.


Máshol rövi automatikus üzenetet küldhetsz rá, aminek nagyjából ez a jelentése: hello, tetszel. Rodgers már nem először csinál olyat, hogy kiélezett helyzetben hatalmasra nyújtott játékot hív. Nagyon megy neki a dolog és ami fontosabb: meccseket is nyernek vele. Könnyen el lehetne intézni az egészet azzal, hogy a Green Baynek végig csak mákja van, de a rendszeresen sikerrel végrehajtott Hail Mary-k másról árulkodnak. Domi05: Hát nem is tudom mit írjak róla, mert megoszlik a véleményem!


Szóval az aranyközépútnál kicsit jobbat adtam neki ! Próbáltam magam meggyőzni az utóbbiról, ám a valódi baj az volt, hogy már az mms megnézésének pillanatában tudtam és eldöntöttem, hogy mit fogok tenni. Naggyá tett keresztfiam ágyában feküdtem oldalt neki ő pedig mögöttem és hatalmas oda adással kefélte a puncim, ami csak ugyanazt. Csak úgy menjek ki és közöljem vele hogy Justin Bieber-nél voltam.


Nem azt biztos hogy nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések