2016. április 26., kedd

Miért vagyok szingli teszt

Talán önző vagyok , mert nem érem be akármivel, vagy akárkivel, és most itt nem arról beszélek, hogy magas fenntartású nő vagyok -e, vagy hedonista. A barátaim és mások nevében kevésbé nyilatkozhatok, miért választották a szingliséget, viszont a saját élethelyzetemet kielemezhetem. Ahogy a Spinédzserek Cher Horowitz-a mondaná: „Láto milyen válogatós vagyok , ha cipőválasztása kerül sor, pedig azokat csak a lábamon viselem. Na, de lássuk, ki mit tart a potenciális párkapcsolata kerékkötőjének, azaz ki miért szingli ? Ahány pasi megfordul nálunk, a nevelőapám mindnek elmondja: bármi, amit te csinálsz a lányommal, azt én is meg fogom veled tenni. Képtelen vagyok olyanokkal kavarni, akikhez nem vonzódom nagyon.


Az a baj, hogy emiatt viszonylag hamar meg is állok és nem megyek bele mélyebben a dologba. Ezért vagy te szingli … és maradsz is. Kedves olvasóm kérdése pedig ez volt: “Kedves Gyula!


Egy éves nő vallomása. Hozzászólások (12) Pörög az interneten egy olvasói levél, amelyet egy 32. Ez attól függ, miért vagy szingli évesen. A válaszíró -ban hasznos válaszokat ad.


Miért vagyok szingli teszt

Biztos vagyok benne, hogy nem rám akart tekintettel lenni, hanem félt, zavarnám a köreiket. El a kezekkel a férjemtől! Mariann csinos nő, mindig nagy udvartartása volt (házassága idején is), a barátnője talán attól tartott, szemet vet valamelyik férfira a társaságban, vagy fordítva. Mentsd el ezt a jövőbeni családi összejövetelekre, váratlan összefutásokra az exeiddel, vagy egyáltalán bármilyen alkalomra, melynek során milliomodszorra kérdeznek családi állapotodról. Már évek óta az igazit kerese de még mindig nem találtál rá?


Fogalmad sincs, hogy mit az, amit rosszul csinálsz? Mert én csaj vagyok , a pasi írjon. Hogy órákig nem válaszolok arra, amit írsz, csak hogy megijedj meg menőnek tűnjek.


Nem akarlak kijátszani. Legyél egy kicsit távolságtartó az. Válaszolhatnám, hogy nehéz kérdés vagy honnan tudjam, de igazából én pontosan tudom az okát. Hibáztathatnám az idióta pasikat, a gyerekes játszmákat vagy a felgyorsult és képmutató online életünket, de ez mind csak az égett szélei a tortának.


Valójában azért vagyok szingli , mert az akarok lenni. Femina újságíróinak véleménye - Olvasd el, mit gondolunk mi, és szólj hozzá, te hogyan látod a helyzetet. Miért vagyok szingli még mindig? Lehet, hogy viselkedésünkkel, múltunkkal, magunkkal hozott emlékeinkkel egészen egyszerűen eltaszítjuk az embereket.


Miért vagyok szingli teszt

Nincs vonzóbb egy céltudatos, magabiztos nőnél, aki ki meri mondani, amit gondol, akinek, ami a szívén, az a száján. Aki a zavaró dolgok mellett, az érzéseiről sem fél beszélni. Akinél bele lehet szeretni egy őszinte szempárba, egy mosolyba. Itt egy teszt , ami segít, hogy boldogabb legyél - És kideríts mi hiányzik az életedből Az életünk számtalan különböző részletből áll össze, amelyek mind nagyon fontosak nekünk. Barátok, családtagok, munka és hobbik, ezek között pedig meg kell találni az egyensúlyt, hogy boldogok lehessünk.


Sokan nem tudják, de ha a terhességi teszt pozitív eredményt hoz, az szinte biztosan megbízhatóan működik, és valóban állapotos a nő. Előfordulhat azonban, hogy a negatív nem a valóságot tükrözi, így ilyenkor érdemes még egyszer tesztelni, és orvoshoz menni. A terhességi tesztek több ok miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések