2019. február 5., kedd

Szerelmes versek hiányzol

Szerelmes versek hiányzol

Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom. Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem!


Mert szerelmes szívem szívedtől lángra gyúl! Te érezteted velem, ki is vagyok, A te csókodtól, Kedvesem, mindig elolvadok. Ne hagyj el soha, ígérd meg nekem, Ígérd meg, hogy én vagyok s leszek is az életed! Fogd a kezem örökké, egy percre se engedd el, S amilyennek születtem, olyannak fogadj el! További gyönyörű szerelmes idézetek – “ hiányzol ”: “Amikor valami hiányzik, akkor tenned kell valamit – ez egy hívás a magasabb és magasabb csúcsok felől.


Szerelmes szívem érted epe a világon mindent megadnék neked. Ha eddig nem voltál szerelmes , itt az leszel! A legszebb szerelmes versek. Küldj szerelmednek szerelmes verset az oldalon keresztül! Amennyiben tetszenek a. Hiányzol versek - ha eleged van a mindennapokból,vagy csak egy idézetet keresel amely kifejezi az érzéseidet akkor nagyon jó helyen jársz!


Szerelmes versek hiányzol

Mert itt megfogod találni a neked való verset idézetet. Itt megtalálhatod a legszebb szerelmes SMS-eket témánként kategórizálva. Minden ami a szerelemről szól ! Megfogom a keze és hiányzol. Ha szerelmes vagyok, rád gondolok, mert hiányzol.


Megcsókollak, és közben mégis hiányzol. Ha itt lennél és megkérdezné mi bajom, csak annyit mondanék, hiányzol nagyon. De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem feledem. Ezt az sms-t küld el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz, vagy akit meg szeretnél kapni, aztán gondolkodj el azon, hogy te miért kaptad.


Szerelmes versek hiányzol

Kinézek az ablakon, látom a Holdat ragyogni, érzem a könnycseppeket arcomon lefolyni. Indulj felém bizalommal, én viszem az őszinteségeTalálkozunk félúton. Két karodban gyermek vagyok hallgatag. Hencz Laura Hiányzol című szerelmes verse. Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból.


Várom a végzet hívó szavát, várom a percet, amelyet együtt élhetünk át, S várom, hogy megfogd két kezem, hogy szemem szemedbe nézhessen. Remélem nem csak egy múló szeszély, amely minket ily hamar elért. Szeretném, ha szeretnél, és karjaidba vehetnél.


MaffiaHiányzol című szerelmes verse. Te hoztál új színt szomorù életembe, Te hoztad vissza szívembe az elkopott reményeket. Angol - pontosabban brit - költők szerelmes verseiből kínálunk önöknek egy karcsú válogatást. Azért pontosítok, mert például a skót Burns éppen úgy helyet kap benne, mint - mondjuk - az ír Yeats. Meglepve tapasztalják maj hogy a világ szerelmi lírájának slágerversei közül mily sokat szállított a ködös Albion.


Large collection of poems and words of love, beautiful pictures. E fénylő csillag csak Te lehetsz és senki más,úgy hiányzol nekem Kicsim,így kívánok neked. Aki nekem nem csak egy a sok közül, hanem számomra az egyetlen és rajta kívül nem is kell számomra más. Hiányzol Állok most az ablakomnál, Nézem az eső áztatta fákat, Hiányzol most nagyon nekem, Néma csend üli meg a tájat.


Sohase gondoltam, hogy ilyen szép az élet, mióta ismerlek csak azóta élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések