2019. február 28., csütörtök

Harcolok érted hidd el bármit megteszek

Please try again later. A szívem minden éjjel csak te érted zakatol! Papp Dávid Nem akarok osztozni rajtad senkivel: Refr. Valójában nem a kedvesed viselkedése okozza a legtöbb fájdalmadat, hanem az a rögzült program (hiedelem), amit gyerekkorod óta hordozol.


Egyetlen mondat: ha egy férfi szeret, akkor érted bármit megtesz. Ezt olyan mértékben elhitte rögzítette hogy e szerint éled a párkapcsolatodat. Ez a mondat sok-sok szenvedésed alapja.


Még nem tudom, hogyan, de én a magam részéről mindent megteszek. Hidd el , hogy csak kihasznál. Ha maradsz, bármit megteszek érted , amit csak akarsz.


Talán túlságosan fájdalmas volna a régi életedet élni tovább, és könnyebb lenne neke ha mindörökre kitörölnél bennünket az életedből. Ez ugyan nagyon szar lenne, de a kedvedért ezt is vállalom. Harcolok , amíg csak élek, mert megesküdtem. Túlságosan szeretlek ahhoz, hogy hagyjam, hogy a hibám véget vessen a házasságunknak.


Nem fogom megszegni az eskümet, és harcolni fogok érted. Amikor azt mondjátok, hogy bármit megteszek neked az ágyban és esetleg jön egy kicsit extrémebb dolog (pl harmadik személy, pofonok, vagy egy kis popsiból szájba), akkor miért visszakoztok? Minket nem a véletlen hozott össze valami azt súgta, Te nekem én neked mi értünk jön el a napnyugta. Tud mit érzek azt csak is te láthatod (csak is te bébi) Nem is vagyok sokszor túl jó tudnod kell a szívemben nem más ragyog Érted meg teszek mindent hidd el ! A valóság az, hogy Isten bármit megtesz érted , de semmit nem tesz meg helyetted. Ahhoz, hogy valami történjen, neked is hozzá kell tenned a részedet.


El kell fogadno meg kell engedned és valódi szándékot kell kifejezne készen állnod a cselekvésre. Isten hozzáteheti a csodát, azt, amit lehetetlennek hittél. Minden öröme, mosolya, mely látszik ajakán, hozzád száll, s tiéd szívében tán minden dobbanás.


S ő lesz talán az egyetlen, ki érted majd kiáll. De tudom, engem szeretsz, Mert nélkülem boldog nem lehetsz, Csak a képzelet játszik velem! Hiszen panaszod ő érti! Képzeld el , hogy este, lefekvéskor, a halál odaül az ágyad szélére, és azt mondja, eljött érted. Vajon lelkesen megfogod-e a kezét, ha hív, és örülsz-e neki, hogy megment mindentől, amiben élsz?


Szívesen elmennél vele? Ha igen, ez azt jelenti, hogy nincs túl nagy életkedved. Refrén: Olyan jó, hogy mindig itt vagy velem És titkokat suttogsz nekem Hagy hogy szeresselek (hagy hogy szeresselek) Érted én, hidd el bármit megteszek Csak hogy veled legyek És szerethesselek.


Itt állok, tisztán előtted Elzártam a Világ zaját Nem kérek semmit se tőled Egy percig legyél barát Néhány szót magammal hoztam Remélem, hogy egyik se bánt A társam egy egyszerű dallam Omoljon le köztünk a gát Ref. Nélküled én elveszek Nem ég bennem úgy a tűz Ha engem messze elkerülsz Hogyha nem hallom szavad A lelkem többé nem szabad. Láto bármit megteszek érted , loptam egy virágot is Neke Hát most, bocsáss meg és hidd el ,hogy jófiú leszek. Azt is tudom, okoztam már sok-sok csalódást, Gyomorgörcsöt, idegbajt , és gyakori szívfájást.


Drágám, hidd el , hogy szeretlek. Te érted bármit megteszek , tehát szeretlek. Ha én valakinek bármit megteszek , akkor szeretem. Szeretlek, tehát bármit megteszek érted.


Haza megyek, vagy este moziba megyek. Este moziba megyek, tehát nem megyek haza. Refrén: Ketten a világot megváltjuk Szebb lesz mint álmodtál Lehet az út elején tartunk S nem látunk még tisztán Ne engedj el csak bízz bennem Baby ne engedj el csak hiddj bennem Látod szárnyak nélkül szállunk Felhők közt minden más Rap1: Szólj hogyha ha gond van Jóban, rosszban, trében a bajban Csak téged akarlak Mindig harcolok érted féltelek óvlak Nem árthat senki. Azt a gyönyörű óriási szemeket, azt a hangot, azt a nevetést.


Jó esetben még kétszer ennyi év áll előttem, és tudni, hogy csak boldogtalanul és félemberként tölthetem csak el. Nem tudom elmagyarázni ez milyen egy kibaszott szar érzés. Az egész életemet elrontottam.


Ugyanis van két csodálatos fiam, akikért BÁRMIT megteszek (na jó, azért a sarokra nem fogok kiállni…). Nem adom föl, harcolok az igazamért, azért, hogy gyermekeimet felnevelhessem, egyetemre járathassam – ők megérdemlik, magamért nem tenném. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések