2019. február 26., kedd

Hálás vagyok hogy vagy nekem

Hálás vagyok hogy vagy nekem

Például, hogy valaki előreengedett a sorban, hogy pont akkor jött a busz, amikor a megállóba értem, hogy újraadják a kedvenc sorozatom a tv-ben. Nem, ma nem lesz nálunk pulykanap, de a hála, mint olyan, nagyon is tetszik ebből az ünnepből. Mint ahogyan az is, hogy ezt a hosszú hétvégét ilyenkor mindenki szigorúan a családja körében tölti. Amióta külföldön élek, ezt is jobban átérzem. Soha életemben nem éreztem magam ilyen jól a bőrömben!


Hálás vagyok hogy vagy nekem

Kötelező küzdeni a 1-os boldogságért, mert megéri! Veled minden nap születésnap#128584;#128525; ️ Köszönöm, hogy vagy nekem ! Please try again later. Te vagy az, aki feltétel Nélkül szeretsz minket Natkóval, Te vagy az aki megmutatod és elhiteted velem, hogy vannak nekem is értékeim. Vagy legalábbis, ha erre nincs módunk, akkor szívből megköszönjük. Nekem is van egy szép kis listám, azokról a kapaszkodóimról, akik megtartanak ebben a jelenleg alaposan megterhelt időszakban.


Hálás vagyok , hogy idén megjelent két gyerektanulmányom is, és hogy írhatok. Ez nekem nagyon fontos. Ebben tudom önkifejezni magam :), ha már itt tartunk. Első sorban azért, mert megmutatta hogy így is lehet élni.


Hálás vagyok hogy vagy nekem

Mindig nyálas dolognak gondoltam, vagy betudtam az első pár hónapos fellángolásnak, végső soron úgy gondoltam, lehet csak ezt akarják mutatni a külvilágnak, hogy ennyire boldogok. Mert nekem nem patakokban folytak a könnyeim utánad. Ezért is hálás vagyok a sorsnak. Rengeteg technológiai újítást köszönhetünk a sci-finek, vagy legalábbis az alapötleteket. Sok esetben kellenek a tudományos világnak ezek a kreatív gondolatok, a külső szemlélet ahhoz, hogy valami teljesen újat lehessen alkotni.


De mégis, minden vitánk, és minden bosszantó szokásuk ellenére hálás vagyok azért, hogy tesókkal nőhettem fel. Gyerekként egészen máshogy tekintünk a tesókapcsolatokra. Valahogy olyan természetes, hogy ők ott vannak a szobájukban, bármikor átmehetek hozzájuk, és mindegy, min kapunk össze, EGYSZERŰEN MUSZÁJ kibékülnünk. Ez azt jelenti, hogy tudok járni, ráadásul még autóm is van.


A próbák ellenére hálás vagyok , hogy Jehovát szolgálhatom. Maatje de Jonge-van Den Heuvel elmondása alapján. Az életem során olyan időszakok is voltak, amikor a hitem próbára volt téve.


Lehet, hogy mi, akik blogolunk valamilyen szinten exhibicionisták vagyunk, bár sokan inkább csak arról írnak, tényleg, hogy mit főztek. Ugyanitt felteszik a kérdést az olvasónak, hogy kinek mit jelent a boldogság. Az inzulin nagyon szabályoz és időhöz köt. Nekem ezért nem barátom, még ha segít is.


Igazából jelenleg új év van! Az elsők mi leszünk – mert mindannyiunknak volt legalább egy olyan tanára, tanítója, akinek a törődése. Igen, hálás vagyok a hagymáért – mondta a lányunk mosolyogva. Meg a kockás abroszért. Immár egymás szavába vágva soroltuk.


Nekem az a dolgom, hogy minél jobban dolgozzak az edzéseken, és ha az edző úgy dönt, hogy a pályára kül akkor én mindent megteszek, hogy a klubomban is bizonyítsak. Vidi játékosa vagyok , itt akarok jól futballozni, és tenni a dolgom. Azt gondolom nagy bátorság és önmagadba nézés kellett, hogy leírd és közzéted de azzal, hogy megtetted már a probléma megoldási síkján vagy :) Nem mellesleg nekem is bátorságot a hogy igenis néha ki kell mondani a dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések