2015. február 11., szerda

Szerelmet hazudni

Nincs az az ember, aki képes volna hazudni , vagy eltitkolni az érzéseit úgy, hogy közben a másik szemébe néz. Még akkor is, ha ez a szerelem lehetetlennek tűnik, és a legrosszabb helyen, a legrosszabb időben tör a felszínre. Egy párkapcsolat fenntartása kemény munka és bár mindannyian szoktunk füllenteni néha, hogy a partnerünket jobb kedvre derítsük vagy megkíméljük néhány kellemetlen érzéstől, a hazugság nem egy követendő gyakorlat.


Hazudni kéne most magának, De én hazudni nem tudok Ma már magára mások várnak S én szerelmet nem koldulok Kihűlt a csókja rég a számon A szívem új csodákra vár Az lesz a boldog szép világom Hol az élet csak napsugár Én várnék, de minden álmunk egyszer véget ér Fáj még, de minden ember egyszer észre tér Hazudni kéne most magának De én hazudni nem tudok Ma már. A szerelmet nem kell magyarázni, mert érthetetlen nem marad! Támadni sem méltó tett, mert sosem nyerhetsz ellene! Nyáron végül szerelmet vallottál nekem.


Egy padon ültünk és kihalásztál egy bogarat a blúzomból, amitől tiszta libabőr lettem és aztán elkezded magyarázni, miért is olyan inspiráló Machiavelli, de megint egyszer belegabalyodtál egy hosszú mondatba és megbotlott a nyelved én pedig nevettem, mert olyan aranyos voltál és aztán … aztán azt mondta hogy szeretsz. Megiscsak lehetseges szerelmet talalni? Ezeken a fotokon torpe ferfiak vannak az eskuvojukon.


Nem az a lenyeg, hogy neked szemely szerint nem tetszenek ezek a nok, hanem, hogy meg torpekent is lehetseges hazasodni. Barátom könnyfakasztó módon tud udvarolni betonrészegen, és úgy vall szerelmet , hogy az kenterbe ver bármilyen romantikus filmet, de emellett szentül hiszi, hogy megfejti az univerzum titkait, radioaktív anyagokat keres a lakásban, ami lehet akár egy fogkefe is, kioktatja a kutyát arról, hogy viselkedjen társaságban, és titkos küldetésének érzi, hogy megmentse a. Csernus: A bizonytalan ember nem érdemli meg a valódi szerelmet ! A napokban volt szerencsém beszélgetni Csernus Imrével az új könyve - Egy életed van - kapcsán. Olyan kérdéseket tettem fel neki az egyénről, a lelki egészségről, az önbecsapásról vagy a felnőtté válás fontosságáról, amelyekre jó lenne, ha mindannyian. Ennek nem Claudia az oka, és nem is egyik pillanatról a másikra romlott el. Semmiképpen nem akartam hazudni a feleségemnek és kettős életet élni, és Claudiát sem akartam hitegetni, ezért mindkét féllel tisztáztam a helyzetet, és bevallottam az érzelmeimet.


Ez így tisztességes, és én csak a tiszta dolgokban hiszek. Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz. Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. A kedves, helyes és életvidám lány legutóbb kissé elfelhősödve sorolta, mennyi ideje és hogyan nem talál magának párt. Rámeredteéves, csinos, önálló és tudja, mit akar.


Most nagyon benne vagyok, szerencsére jól megy a játék. A Real Madrid a világ legjobb csapata, nem fogok hazudni , gyerekkorom óta arról álmodom, hogy ott játszom majd egyszer. A belga középpályásnak kiváló szezonja van eddig, minden sorozatot figyelembe véve meccsen nyolc gólja van.


Ehelyett mondj valami mást, mondjuk Szeretem veled tölteni az időmet, de ezt szerelemnek még nem nevezném. Talán egy napon szerelembe fordul majd. De hazudni és azt mondani, hogy szeretlek, éppen ezzel töröd össze őt - még jobban, mintha az igazat mondanád neki. Csak hazudni kéne, mennyi minden jönne, Magyar eredménnyel, sikerrel özönbe. Már elhallgatni is milyen érdem volna, De vallani mindenütt: volt életem dolga.


Szerelmet hazudni

Ez a feladata, hogy megtanítsa a nőknek: hazudni nem csak szavakkal lehet. Lehet ennyi volt a feladata az életedben. Megtanítani ezt a leckét, mert még hiányzott a leckefüzetedből. Hazudtam már szerelmet , véleményt, hallgattam már el megannyi szégyellni való tettet.


Ezt tanultam meg: mentsd a bőrö és szerezd meg, amit akarsz, hazugság révén! Kicsim, hiszem és tudom, hogy leszünk mi még boldogok együtt. Vállaltam és vállalom – bármi lesz – az életet Veled és Melletted.


Szerelmet hazudni

Láttam, más segítség nincs, megmondtam az igazat, tudo hogy nem tudok hazudni. Nagyon sokan a szabadtéri programokat is szeretik, ahol aktívan lehet ismerkedni. A lagzira végül nem került sor, idén augusztusban.


A hazug ember és a sánta kutya esetéből kiindulva azt gondolhatnánk, hogy hazudni nem kifizetődő, hiszen a lelepleződés után nagy árat fizetünk érte. Kolonc nélkül szebb minden, hidd el, én is elhittem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések