2019. március 5., kedd

Idősebb nőbe vagyok szerelmes

Idősebb nőbe vagyok szerelmes

Szerelmes vagyok, egy nálam évvel idősebb nőbe lehet jövőnk? Nem, ez nem biszexualitás, mert soha nem lesz már nővel. Ebben olyan biztos vagyok, minthogy, azt is tudom, hogy M-mel fogom leélni az életem.


Igen, vannak olyan nők, akikben benne van ez a hajlam, és „kiválasztanak” egy másik nőt, akivel ezt meg tudják tapasztalni, de ennyi. Beteges, hogy egy idősebb férfiba vagyok szerelmes? Gyakran megyek be a bátyám egyetemére.


Kezdetben miatta és azért, mert később ott szeretnék tanulni. Majd találkoztam az egyik tanárával és utána gyakrabban jártam be. Nagyon kedves, végtelenül empatikus és olvasott férfi.


Anyád lehetnék – amikor a nő sokkal idősebb egy párkapcsolatban Valljuk be alapvetően azt tartjuk “normálisnak”, amikor egy partnerkapcsolatban a férfi néhány évvel – mondjuk 4-évvel idősebb a párjánál. Teljesen tanácstalan vagyok, és nem tudom felvállalni az érzéseimet. Sokáig szerelmes voltam egy a megjelölt korosztály felső határát is kissé átlépő nőbe , de sosem tudtam volna bevallani neki. Már alább hagyott a vonzalom és egy új, valamivel fiatalabb hölgy iránt kezdek szerelmet érezni.


Ilyen szempontból válogatós vagyok, fontos, hogy mindig tudjak beszélgetni azzal, aki tetszik. Szerencsére a megérzésem már az elején megsúgja, hogy az illető ilyen-e vagy sem. Bele sem megyek a kapcsolatba, ha nem pendülünk egy húron. Nem csoda, hogy Márk az idősebb korosztályt részesíti előnyben.


Nyolcadik osztályos koromban jöttem rá, hogy a lányokhoz vonzódok, amikor az egyik legjobb barátnőmhöz fűződő barátságom szerelemmé alakult. Ez volt az első alkalom, hogy szerelmes lettem. Azóta megtudtam, hogy ő is a lányokat szereti, ami segített belátnom, hogy létezhet lehetőség kettőnk számára együtt lenni. Sign in to like videos, comment, and subscribe.


A barátnőm szerelmes egy fiúba, aki folyton bajba sodorja és rosszat tesz neki, de ezt ő nem látja be. A lánynál jóval idősebb férfi a hír hallatán azonnal szakított a nővel, és kitette a szűrét a lakásából, éves gyerekével együtt. Az eset után a tépelődő anya a beszédes nevű AITA (AmITheAsshole, magyarul: Én vagyok a seggfej?) nevű fórumban kért tanácsot a közösségi oldal felhasználóitól, írja a Daily Mail. Check out Budapestbe szerelmes vagyok by Cserpes Laura on Amazon Music.


Egy éves nő vagyok szerelmes egy évvel idősebb heteró nőbe. Barátságnak indult de igen erős vonzalmat érzek iránta. Azt szeretném megkérdezni Öntől hogy megmondjam e neki hogy nem közömbös a számomra és hogy vonzódóm hozzá mint nőhöz? Előre is Köszönöm szépen a válaszát!


Hogy bírod a női hisztit? Csípem Ki nem állhatom Eltűröm Lehet-e egyszerre két nőbe szerelmes egy férfi? Igen Nem Lehet-e egyszerre két nőbe szerelmes egy férfi?


Idősebb nőbe vagyok szerelmes

Debreceni srác vagyok és volt már srác aki kipróbált ez éve volt az utolsó, de nem bántam meg, sőt azóta is néha vágyom rá, hogy valakivel Legyen más kapcsolatom. Nős vagyok vannak gyermekeim, de ha egyszer kipróbáltad milyen érzés nem feledd el főleg ha nagyon jó volt a partner! De vannak férfiak, akik azért vannak fiatalabb nővel, mert történetesen abba a nőbe szerelmesek, és a korkülönbség miatt nem veszik el maguktól és a szerelmes fiatal nőtől sem az esélyt a boldogsághoz. Kívánom a Hölgynek, hogy legyen boldog a továbbiakban is, bárhogy is döntött-dönt.


Két éve elváltam férjemtől, Zsombor még nem volt házas. Sőt korábban, előttem még komoly kapcsolata sem igen volt. Ez is megijeszt, mert hiába okos, érett gondolkodású, párkapcsolati téren sok tekintetben igazi amatőr, hogy úgy mondjam kezdő.


Idősebb nőbe vagyok szerelmes

A férfiak, bár külsőre lényegileg, ám lelkivilágukban szinte alig különböznek a nőktől, mégis a két nem, mintha két teljesen különböző világ lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések