2019. március 11., hétfő

Hálás vagyok szerelmem

Take the Five Easy Steps - Duration: 7:01. Nem, ma nem lesz nálunk pulykanap, de a hála, mint olyan, nagyon is tetszik ebből az ünnepből. Mint ahogyan az is, hogy ezt a hosszú hétvégét ilyenkor mindenki szigorúan a családja körében tölti. Amióta külföldön élek, ezt is jobban átérzem.


A születésnapod eszembe, hogy tud nagyon hálás vagyok neke minden egyes nap. Az én szerelmem neked nagyobb, mint az ég és mélyebb, mint az óceán. Pápai Joci: Hálás vagyok a sorsnak, hogy ma már abból élhetek, ami a szerelmem és a szakmám Pápai Joci megküzdött a sikerért. A Dalt, és képviselhette hazánkat. Szerelmem és társam vagy, és ezért hálás vagyok jó Atyánknak.


A szeretet tűz, lobog, mint Jah lángja. Tényleg csontomból csont! Olyan nagyszerű nő vagy, oly bájos és jó, veled álom a lét, bódító.


Hálás vagyok apámnak az életemért, még ha anno nagyon fájt, hogy élsportolóként fiúgyermeket várt. Amikor ezzel szembenéztem, elsirattam a megfelelési kényszeremet, rájöttem, alázatosan elfogadta, amikor Ő, mint férfi a hímivarsejtjével meghatározta a női nememet. A báttyám legjobb barátja a szerelmem. Tae bátyjával, ès èdesanyjával, Minivel èl Szöulban. Tae bátjánák van egy legjobb barátja Jeon Jungkook, aki èvvel idősebb mint Tae Yoongièk lassan ève legjobb barátok, ám ez idő alatt Tae ès Jungkook nem sokat beszèltek, ès Tae vèlemènye nem.


Hat és fél év telt el a magazin indulása óta – rengeteg munkánk van ebben, hálás vagyok mindazoknak, akik részt vállaltak benne. Képesítéseim szerint szociális munkás, intézményi kommunikátor vagyok, kiadványszerkesztő és újságíró. Jelenleg óvodai és iskolai szociális munkásként dolgozom Budapesten. Egy ideig elfogadtam és az a fránya naiv szerelmem miatt, addig söpörtem szőnyeg alá a saját problémáimat, amíg aludni sem tudtam tőlük és már nem bírtam tovább.


Hálás vagyok szerelmem

Könyörögve kértem, hogy áruld el ha baj van velem, ha nem vagyok megfelelő. Kérleltelek, hogy beszéljük meg, csak legalább tudjak róla. Te vagy az aki szülinapi bulit szervezel nekem és elkövetsz mindent, hogy jól érezzem magam.


Amikor időd engedi, ágyba hozod a kávét, ettől már a fellegekben indul a napom. Szomorú vagyok , hogy vége ennek a félévnek, de tegnap ezt a kört már lefutottam, ma inkább a fejfájás dominál. Talán jobb is, mert így igazából nem érzek semmit, csak hogy lehetne már holnap reggel.


Hálás vagyok szerelmem

Hálás vagyok Emmanuelnek azért az utolsó estéért, mert így nem érzem azt, hogy nem búcsúztam el a(z ó)várostól. Félve indultam el, mert úgy éreztem, ha a párom nem az enyém, akkor az oldást követően véget érhet a kapcsolatunk. Tőle aznap, hogy alakuljon bárhogy is, minden percért hálás vagyok , amit Vele tölthettem. See actions taken by the people who manage and post content. De a legfontosabb az volt, hogy Jutka egy nimfomániás kis kurva volt, és az volt a perverziója, hogy a végzős srácokkal baszatta magát.


A mai napig hálás vagyok neki, nála tanultam meg, hogyan kell egy nőt kinyalni, megbaszni, boldoggá tenni. Körcsönyei Polla: Ilyen boldog vagyok , mikor sikeresen elvégeztem az összes vizsgám. Várlak, hogy elmondhassam:légy nyugodt, vagyok és leszek Neked.


Meleget kell egymásra fújnunk. Szeretetkötelekkel kell összekötnünk magunkat. Hajtson egymáshoz a vihar. Kergessen egymáshoz a csend. Ne engedjük kihûlni magunk.


Nagyon hálás vagyok , amiért rám gondoltál, de te is tudo hogy a Legyél számomra az egyetlen! Itoh, ma már ez teljesen elfogadott… - Tudom, de… számomra nem. Itoh habozott, mintha még mondani akart volna valamit. Shigeru várt, hátha folytatja, végül megunta a hallgatást, és a fejét csóválta. Nem tudom szavakkal kifejezni azt, hogy mennyire hálás vagyok.


Ez most egy új ébredés hajnala. Rövidesen eljön a mi időnk: amikor lelkem jobbik felével megtapasztalhatom a földi mennyországot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések