2017. december 4., hétfő

Szerelem nélkül együtt élni

This video is unavailable. De nekem ezt például sose mondták el gyerekkoromban, és amikor elmúlt a szerelem , akkor nagyon erősen éreztem azt a kihívást, hogy melyik a nagyobb áldozat: hűségesen továbbélni egy kicsit takaréklángon, vagy venni a bátorságot, egy új szerelemhez, hogy abban bizonyos ideig újra boldog lehessek. Ugyan a párkapcsolatoknak nem létezik általános definíciója, alapvetően két olyan ember kapcsolatát jelenti, akiket a szerelem köt össze.


Az ideális kép egy szerelmespárról két olyan embert mutat, akik azért vannak együtt , mert szerelmesek egymásba és erős szeretet is éreznek egymás iránt. Nagyon jó embernek tartom és feltettem rá az életem, de sajnos bántott egyszer, amikor már nem tudott mit tenni és mint írtam, engem vittek be a pszichiátriára. Meggyőződésem, hogy lehet skizofrénnel együtt élni , de nem értettem, hogy miért engem hagy el egy év alatt kb. Elolvastam a leveleidet, s ez alapján azt kell mondanom, hogy feleslegesen reménykedsz.


Lehet szerelem nélkül is boldogan együtt élni ? Laci (37) szerint lehet! Mi nem romantikával indítottunk. Inkább csak a testi vágyainkat csillapítottuk, ám a végén rájöttünk, hogy nekünk tulajdonképpen jó egymás mellett. Nem ültünk fel a rózsaszín hullámvasútra, ennek ellenére tizenegy éve együtt vagyunk. Ebben a kezdeti, szimbiotikus fázisban úgy érezhetjük, hogy „hazataláltunk”, hogy nem tudunk a másik nélkül élni , „megtaláltuk az igazit”.


Szerelem nélkül együtt élni

Ilyenkor a párok jelszava, hogy minél többet legyünk együtt , csináljunk mindent együtt , így ezt az időszakot a határtalanság és összeolvadás, a „MI” érzése jellemzi. De néha nagyon elbizonytalanodom az egészben hiszen mindig is szerelmes tipus voltam és hiányzik a szerelem. Nincs tovább értelme együtt maradni a másik féllel.


Szerelem nélkül is nagyon jól lehet együtt élni. Elvégre azzal egyikkőjüknek sem tesznek jót, ha az egyik fél csak színlelni képes a szerelmet azért, mert nem akarja magában tudatosítani a szerelem végét, hiszen az a kapcsolat végét jelentené. A szakítástól meg rettentően sokan félnek.


Szerelem nélkül együtt élni

Találkozás, randevúk, szerelem – már csak egy lépés az esküvő, az összeköltözés. Nem csoda, ha sokan megijednek tőle. Meg kell vizsgálni a mellette és ellene szóló érveket, aztán meglátjuk, hogyan billen a mérleg nyelve. Szorosabbá is válhat érzelmileg a kapcsolatuk a szex nélkül is. Mi nők hosszabb távon is megvagyunk a férfi szexuális teljesítményei nélkül.


Szívesen olvasnám az ellenvéleményeket. Sok türelmet és alkalmazkodást igényel, ha hangulatemberrel élsz egy fedél alatt. Bizony nehéz helyzetek és kihívások elé tud állítani egy kapcsolatot, azonban ha elég stabil alapokon álltok, néhány egyszerű tanács betartásával könnyebben veszitek majd az akadályokat, és megtanultok együtt élni.


Kérjük, add meg e-mail címe ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot. Például most már lehet együtt is élni a társunkkal, nem kell hozzá papír, el lehet válni viszonylag könnyen, egy ember nem egy-két, hanem jellemzően több párkapcsolatban éli le az életét, a szexuális kapcsolat is sokkal szabadabb. Hogy a változás ezen irányai milyenek, pozitívak vagy negatívak, nézőpont kérdése.


Persze szeretkezés nélkül is együtt lehet élni a kedvesünkkel, de vajon érdemes? Mindenki életében vannak olyan napok, hetek, amikor az utolsó gondja, hogy ágyba bújjon a párjával, mert munkahelyi gondjai, egészségügyi problémái vannak, vagy valamilyen trauma érte. Van szerelem vágy nélkül ? Mindig tudtam, hogy az igazi szerelem mindezek fölött áll, és hogy még meghalni is jobb, mint szerelem nélkül élni. Az égő gyertya finom fényt vetett kettejük szorosan összefonódott kezére. Együtt járás szex nélkül.


A fiú a hüvelykujjával gyengéden simogatta a lány kézfejét, és a tekintete szerelmesen mélyedt a meleg barna szemébe. A virág nem virágzik napfény nélkül , és az ember sem tud élni szeretet nélkül. Mindig van a világon egy ember „Mindig van a világon egy ember, aki a párjára vár, akár a sivatag, akár egy nagyváros közepén. A szerelem talál meg téged.


Mintha lebegnél szárnyat bontva Fenn a levegőben, szabadon cikázva, Minden kis virágról folyton nektárt lopva, Hogy édes csókot adhass kedvesed arcára! Gyűlölik a szabályokat és rendszereket, ez pedig nem valami jó akkor, ha együtt akarsz élni valakivel. Ahhoz, hogy jól működjön, rengeteg kompromisszumra van szükség. Neki hiába mondo hogy a szennyesbe dobja a zokniját, tuti, hogy az ágy mellé hajítja.


Szerelem nélkül együtt élni

Szex nélkül lehet élni , csak nem érdemes Te és a szex Rendkívüli szerencse birtokosa az az ember, aki megtapasztalja a felszabadult szerelmet, a csodás szexet és a működő kémiát valakivel. Hiába vagyok szerelmes, már nem vágyom se házasságra, se gyerekre. Igazából csalódtam és mostmár csak azt szeretném, ha lenne egy normális kapcsolatom, ahol élvezhetem a párom társaságát, a közös programokat, és az intimitást.


Tudok élni mindezek nélkül , de nem akarok, mert szabadon vettem kezembe az életünk szerencseszelvényét és ikszeltem be rajta ezt az opciót. Nem használlak szerelmi ivókútnak, a döntésem vagy és nem az utolsó lehetőségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések