2017. október 13., péntek

Álmodtam egy világot magamnak idézetek

Adj erőt, hogy be tudjak lépni, van hitem a magas falak előtt! Itt állok a kapui előtt. Idézetek - erő Idő Kedvenc Hossz. A legjobb Edda idézetek egy helyen. Válogass kedvedre a kitűnő bölcsességek között, és találd meg a neked legjobban tetszőt.


Álmodtam egy világot magamnak idézetek

Ne légy ma ez holnap emez s jövőre ismét mást szemezz. Paulo Coelho- perc (részlet) A kis herceg (részlet) Dallos Sándor- A nap szerelmese ( részlet ) A kis gyufaáruslány Sánta Ferenc- Sokan voltunk Oscar Wilde-A boldog herceg Nyomorultak Oscar Wilde-A csalogány és a rózsa Gárdonyi Géza-Jégvirágok és a cinege Grimm-Tavitündér A Jel Pohár víz. Könny helyett mosoly ül minden arcon, és ismeretlen szó ott a magány. Hol igaz barátok a barátok, s a legfontosabb szó a szeretet. Fáztam eleget az utcák kövén, Falhoz dőlve rád vártam én.


Hosszú vonatsíneken kóboroltam tovább Időm kevés, mégis hajt valami hozzád. More on Genius Álmodtam egy világot Track Info. Világot magamnak … ( egy ötlet margójára…) Folyamatosan cseng az EDDA dala a fülemben. Egy ötlet lévén egy mai szemmel utópisztikus jövő képe rajzolódott ki bennem.


Álmodtam egy világot magamnak idézetek

Na jó, ebben a pontban van némi lódítás, ugyanis hosszú évek óta nem jártam adventi kalendáriumnak még csak a közelében sem. De már tavaly is érlelődött bennem az elhatározás, idén pedig tetté cseperedett, és Őt valamint a bátyámat megleptem egy - egy saját készítésű verzióval, melyben apró csokik, és felváltva. Fekszem a deszkán, férgek közt fogoly állat, a bolhák ostroma meg-megujúl, de a légysereg elnyugodott már.


Nem vagyunk túl régóta házasok. Mondhatni, elhanyagolható ideje köt össze az Isten színe előtt tett eskü. Ez volt az EDDA első nagylemezének az egyik legnépszerűbb dala, de ez sokkal több, mint egy dal. Pataky Attila nem csak megálmodta azt a világot , hanem megéli. Nem bántani, szeretni akar, ugyanakkor harcol is, ha a szükség úgy hozza.


Mi a véleményetek a gyárról? A börtön ablakába soha nem süt be a nap. Mire gondoltok mikor elkezdtek dolgozni? Ha segítségre van szükségetek a munkában? Csak egy dolog van, mi erősebb a világ összes hadseregénél: egy ötlet, aminek eljött az ideje.


A holnap rosszabb lesz a mánál. Hol őszinte az érzés, s a szavak. Ahol mindenki egy nyelven beszél, És tetteket szül az akarat. De az éjszaka lassan véget ér. Valamikor, gyerekként álmodtam magamnak egy világot , s ez a bakancsos dalok világa volt.


Megint itt volt két röpke órára…. Peti repkedett a levegőben, megfordult színpadon sok zenész, aki valaha az Edda volt, Talfi, Zsőci a közeli ismerősök között. A két agyilag teljesen elszállt csak ütötték egymást ahol érték, azzal sem törődve, hogy egy Nő (én) köztük áll, egy másik (anyu) pedig a közvetlen közelükben.


A nagy szerencsém az, hogy nem nőttem valami magasra, így az ütések legtöbbje a fejem fölött haladt el, persze célt találva a másik oldalon. Egy hétvégi délután azonban lefeküdtem aludni és álmodtam valamit. A mai napig tisztán emlékszem rá, hogy azt álmodtam , hogy van egy farmom, vagy lovardám, ahol gyerekeket lovagoltatok.


Az elhatározás bennem van, csak sokszor önmagamnak is akadálya vagyok. A Miskolc-Budapest távolság is akadály – mindig is az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések