2017. szeptember 22., péntek

Vágyom rád idézetek

Vágyom rád idézetek

Az, hogy te vagy nekem, büszkeséggel tölt el, és boldoggá tesz, ha csak rád gondolok. De kétszer olyan boldog leszek, ha végre újra átölelhetlek, s láthatom azt a szerető szempárt, amely csak nekem ragyog, s ha megcsókolhatom azt az édes kis ajkadat, mely csak értem remeg. This feature is not available right now.


Vágyom rád idézetek

Please try again later. Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet! Minden nő ismeri a tündérmesét: rátalálsz álmaid férfijára, megadsz neki mindent, amire csak vágyik, és ő örökké szeretni fog. Csak egy érzés, mi bánt, a csalódottság, Mely végigkísérti most már az életem.


Sokszor gondolok rád , és ez fáj nekem, mióta elmentél más lett az életem. Más lett az éj és más a nappal, már csak álmaimban, halmozol édes szavaiddal. Rád gondolok titokban, szerelem tüze lángol arcomban, szeretnélek látni, gondolatban veled szállni. Karodba belebújni, s a magánytól elbúcsúzni! Sosem gondoltam arra, hogy egy hűvös, szürke kövön térdepelve, keserű szívvel ezerszer gondolok rád.


Arra, hogy szíved a hűvös föld alatt fázósan a tavaszra vár, hogy majd virágok közt kézen fogva, sétálva jár. Légyszi lájk az oldalat,ha szereted az idézeteket! A Rád vágyom a Mr Mount bűnös élete 2. Mount and Keira története a Tiéd vagyok című kötetben folytatódik. Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfa-hímekről, akiket térdre kényszerítenek.


Fontos üzenetem van a számodra: amikor írom, rád gondolok, amikor küldöm rád gondolok, amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok. Fölöttem viharfelhők tornyosulnak, alattam örvény kavarog, szemem mégis kék eget lát, mert most is –mint mindig- Rád gondolok! Ha már benéztél nyomj egy lájkot, neked csak egy kattintás nekünk egy perc öröm!


Vágyom rád idézetek

Linkcsere és Admin felvétel van. Dalszövegek♫♪ Ennyi volt kicsim ébredj fel. Tévedés vagy nem az ami kell. Volt valami, de rég elmúlt. Védj meg maj Ha elszöknék, ha vérem hajt!


Vágyom rád , Vágyom rád ! Ne enged hogy elvesszem, Ne hagyd maj hogy megtegyem! Nem baj, hogy nem rólunk szól minden jó. Esténként, mikor álomra hajtom a fejem, Azt remélem, bárcsak itt lennél velem.


Szeretném, ha a Holdfényes éjszakában csak rólam álmodnál. Szerelmes jó éjt idézetek képekkel. Mert én álmomban is Téged látlak! Richard Bach A magány is - mint minden más - csak addig csábító, amíg nem kényszer.


Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol. Ha álmodom, nem tudom, hogy mi a jó és mi a rossz. Add meg az e-mail címe amellyel regisztráltál.


Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések