2017. szeptember 4., hétfő

Hálás vagyok hogy megismertelek

Lassan teljesen tönkremegyek miatta de valahogy már ez sem érdekel. Még így sem bántam meg, hogy megismertelek. Bármit is teszel velem, én hálás vagyok azért, hogy anno belecsöppentél az életembe. Nagyon hálás vagyok , hogy megismertem a csodás Jósa Valéria Doktornőt”. Talán, nem mondtam eleget, hogy mennyire hálás vagyok neked azért, hogy nekem te voltál az a bizonyos első.


Hálás vagyok hogy megismertelek

Leírhatatlan az, amit érzelmileg is adtál a számomra. De annyi mindent köszönök még, amit talán említeni se fogok most. Sok mindent megtanítottál. Kezdjük ott, hogy a csókolózást többek között.


Hálás vagyok , hogy közétek vezetett a sorsom, hogy együtt izgultunk-nevettünk! Viki „Kedves Zsuzsi és Zoli! Szeretném megköszöni, hogy abban a szerencsében részesedtem, hogy a TEGYE-n tanulhattam a természetgyógyászatot.


Hálás vagyok hogy megismertelek

A három év alatt nagyon sok mindent tanultam az összetett képzésnek köszönhetően. Egyesült Államok „Nemrég az ötéves kisfiam lefekvés előtt megkért, hogy nézzük meg az egyik olyan részt, ahol hibákat kell keresni a képen. Néhány év múlva egy másik fájdalmas próbán is átestem.


Mindezek ellenére hálás vagyok Jehovának, hogy a megpróbáltatások közepette is abban a kiváltságban lehetett részem, hogy őt szolgálhattam. Kedves Zoé, nagyon hálás vagyok , hogy segítettél, hogy elvittél olyan kezelésekre, amelyekről eleddig nem is tudtam! Hogy jobban érzem magam, hogy komoly, bántó beavatkozás nélkül szebbé tetted a hajam, a bőröm és büszkén viselhetem a korom. Hiszen egy ötvenes nő is nő maradhat, sokáig és ízig-vérig! A(z) örülök, hogy megismertelek szó fordítása az ingyenes angol szótárban és sok más szó angolul.


Szuper volt az a két nap, a társaság is nagyon jó volt. Az anyagot megkaptam, köszönöm. A fejemben összeállt a hogyan tovább minden apró részlete. Amikor időm engedi, gyakorlok. Ha nem veszed zokon, néha leírom, hogy haladok.


A válaszíró -ban hasznos válaszokat ad. Már két edzőtáboron túl is vagy új csapatoddal, milyen élményekkel tértél haza, milyen volt a fogadtatásod a csapatban? Ha megérkezel egy új klubba, a kézilabda mellett a legfontosabb, hogy jó kapcsolatot ápolj a többiekkel, az emberi oldal nagyon fontos számomra. Igaz gátlásos, de azért szeretné kipróbálni, mert ha belőlem ilyen jó hatást váltott ki, akkor ő is ezt szeretné érezni, és megtenni mindent azért, hogy jó legyen.


Hálás vagyok hogy megismertelek

Szerelmes lettem az egész világba. Csodálatos emberek vesznek körül, nagyon hálás vagyok mindenkinek teljesen megváltozott az életem #128578; gondoltam, hogy a Théta jó és hatásos, de álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen magasságaokba fogok repülni általa. Minden nap hálás vagyok ezer dolog miatt. Nem vagyok benne biztos, meg tudom-e fogalmazni mindazt, amit nekem jelentettél. Mivel azonban ezeket már mind elmondtam neke mostanra csak elcsépelt szavaknak tűnnének.


Az, hogy én ki vagyok , attól függ, hogy te kinek akarsz látni engem! A barátság öröme, azt jelenti, hogy valaki rádbízott egy titkot. Egy jó horgász mindent megtesz, hogy horgára olyan csalit tegyen, amit szeret a hal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések