2017. január 23., hétfő

Anya lettem vers

Minek, ha egy kifogás is elég. Anyává én, egy csodás napon lettem. Nem magyarázom, csak összefoglaloMikor felkelek, még alszik a csalá nézik az álmuk szebbik oldalát. Alvó arcukra lágy puszit adok, ilyenkor én, egy halk vekker vagyok. Baba született a családban vagy a baráti körben?


Babaváró buliba esetleg már látogatóba készülsz, és keresel egy jó babás idézetet? Itt találsz neked tetszőt! Most már itt leszek mindig velük. Anya és Apa reám vigyáz. Tamásfalvi Piroska: Keresztelőre.


A mai napon a kereszténység hitét átadom, A mai napon megérte hogy a boldogság a legnagyobb vagyon. Hiszen a neved a boldogság, mely örökké kísérjen, A mai naptól megnyílhat a bizalmad a jó Isten hitében. Látod , itt vagyok én is, még most is ugyan úgy álmodok, arról a régi szép időről, mely a lelkemben ott ragyog. Egyszerre lélegzett most anya és lánya, s érezte, élte már nem volt hiába.


Születésnapodra Amikor már úgy érze hogy senki nincs vele Gondolj ránk, a barátaidra, akik itt vannak neked. Hiszem, hogy ha átölelsz, abból meríthetsz erőt, Ahhoz hogy elviseld a szürke hétköznapok magányát. Nem izgultam, milyen későn fekszem le.


Minden nap megfésülködtem és fogat mostam. Minden, ami a terhességről, picibabáról és a kisgyerekről szól. Végigaludtam az éjszakákat. Mielőtt anya lettem , Sosem tartottam egy síró gyereket, hogy az orvos.


Anya lettem vers

Aranyosi Ervin ~ Hogy mit dolgozom? Az anyaság ugyanakkor nem mindig könnyű. Vannak pillanatok, amikor kifejezetten nehéz. Mesélj anya , mesélj rólam! Milyen lettem , amikor már megszülettem?


Sokat sírtam vagy nevettem? Tényleg nem volt egy fogam sem? Ha én nem én lettem volna, akkor is szerettél volna? Anyák napja (népköltés) Már megjöttünk ez helyre, Anyánk köszöntésére. Anyám, légy reménységben, Köszöntlek egészségben!


Megfeszül a test, de vállalom, Bár kimerített már a fájdalom. Csontjaim sajognak, s érzem vérem milyen meleg. Tellett az idő, s én felnőttem, törékeny kislányból édesanya lettem ! Sosem felejtem, mennyire vártalak, minden egyes nap a perceket számoltam. Kértem a Jó Istent, hogy megkapjalak Tége majd megtudtuk, a pocakomban lapul egy új kis élet. Olvasd el egy vásárlónk véleményét!


Ana, tudod miből van a farkaspulcsim? Miért szeretem a Lapraforgót? Végül nem most, hanem már egy hete elkezdődött a fél éves ovi szünet – először Zsombi volt lázas beteg, majd az apjával együtt mi is megnyertük a betegséget – és a betegséges részt leszámítva sokkal jobban élvezem, mint hittem, és sokkal jobban is mennek a dolgaink. Nem gondoltam védőoltásokra.


Versek lányokról és anyákról. Pázmány Péter Elektronikus Könyvtár (PPEK) – a magyarnyelvű keresztény irodalom tárháza – állományában. Kutyahideg ellen kutyacipő, kutyaruha házilag. Az öledbe hogyan bújtam, és tehozzád hogyan szóltam, amikor nem volt beszédem? Honnan tudtad mit kívánok?


Megmutattam a kezemmel? Engem is karodba vettél? Meleg tejeddel etettél, akárcsak a testvéremet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések