2017. augusztus 24., csütörtök

Folyamatosan hazudik a párom

Mit tehetnék, ha a párom hazudik ? Mostanában rendszeren lebukik a párom hogy hazudozik, persze ő ezt nem tudja, csak én tudom. Ha nem veszi fel a telefont és nincs. Nincs nő a dologban, de hazudik és hülyének néz!


Folyamatosan hazudik a párom

Szerettük egymást,éreztettük. A normális párkapcsolatban mindkét félnek ugyanolyan jogai vannak. Amennyiben az egyik folyamatosan elnyomja a másikat, akkor nem beszélhetünk egészséges viszonyról.


Nézzük, melyek azok a dolgok, amelyeket soha nem kérhetne tőled a párod! A férfi hazudik , a nők, pedig végig rettegik az életüket, azokkal a kérdésekkel, hogy „Ez a férfi hazudik nekem? Tehát a pasi azért hazudik , mert azt a bizonyos, szexi részedet akarja de az idegesítő, kellemetlen részedet nem. Néha csak a puncit szeretné, de sok esetben a személyiséged egy részét is. Azért hazudik , hogy megkaphassa amit akar, de mégse kelljen felelősséget vállalnia azért, amit nem szeretne belőled.


A beszélgetés elején tisztázd vele, mit veszít, ha ezúttal hazudik neke és hangsúlyoz milyen szoros kapcsolat van köztetek: „Tudod: az őszinteség számomra a legfontosabb! Olyan régóta ismerjük már egymást, a barátság nagyon sokat jelent nekem. Csak ezután tedd fel a döntő kérdést. Folyamatosan szerelmes dallamokat hallgat, közben bambán, álmodozva tekint a monitorba. Ha megcsal a párunk, gyakran siet, kapko rohan mindenhova.


Ennek ellenére mégis nagyon odafigyel a sminkjére, az öltözködésére, a tökéletességére. Miert Hazudik a Ferfi Miert Sir a Nő - scribd. Az olyan típusu embert aki állandóan hazudik , A Münhausen báróhoz, vagy Háry János fiugárihoz hasonlítanám olyan elképesztő valótlan történetek talál ki, és a valóságban is eljátssza. Majd elérte célját, és lassan fokozatosan mindent visszavett, amit adott. Mindenben hazudozott, még a legapróbb dolgokban is.


A kapcsolataimat folyamatosan rombolta, addig míg mire észbe kaptam, senki nem maradt mellettem. Vagyis az érzelmi „munícióról” folyamatosan gondoskodnunk kell. Meglepetve fogjuk tapasztalni, hogy ha nem sajnáljuk a jó állapot fenntartásához sem a figyelmünket, sem az erőnket, kitartásunkat, a kezdeti lángoló szerelem nem hogy csökkenni nem fog, hanem folyamatosan növekszik. Még mindig nem késő leülni vele és elmondani, hogy mostanában kicsit távol vagytok egymástól és láttad valakivel, dobd fel neki, van-e valami, amiről tudnod kell. Ha képes volt téged a szülinapodon magadra hagyni, hazudik folyamatosan , nem tudom érdemes-e menteni bármit is.


Megfőzött mindenféle karácsonyi étket. Persze, hogy hanyatt-homlok szaladt. Mert ugye a karácsony nemcsak a szeretet, hanem a megbocsájtás ünnepe is. Dorka: Nagyon örültem, hogy Gyuri a párom , Antigonét mi is vettük a gimiben, akkoriban láttam is a Radnóti Színházban.


Mégsem ez volt a maradandó, hanem amikor az egyik kedvenc filmrendezőm megrendezte. Na, most elfelejtettem a nevét (nevet). El nem tudom mondani, hogy én milyen fáradt vagyok. Mióta visszajöttem úgy érzem, mintha folyamatosan dolgoznék, bár azóta volt egy szabadnapom is, a másfél hét alatt.


Ja, és a másodállásomat otthagytam, egyszerűen nem mentem oda, nem jelentkeztem. Nem mint kitalált történet hazudik — ezt a vonását fikciónak nevezzük, és az elidegeníthetetlen sajátossága a szépirodalomnak –, nem is belső logikájában: a Jó győzelmében, a vakszerencse eltúlzott jelentőségében vagy a legkisebb szegénylegény mellé tett vokssal, hanem értékrendjében, a világ működését. Vannak Nekem ezzel az egésszel kételyeim.


Lehet hogy a párom azért nem mondja Nekem mit szeretne mert fél,hogy a másik csak játszik vele és nem komolyak az érzései. Késik mert a másik folyamatosan éjszakás. Nem tudom mit kellene tennem. Az én párom is hazudik néhány dologban, ráadásul másoknak is, állandó adósságai vannak, ezeket is tagadja, csak mindig rájövök, másoktól kér kölcsön, de erre is mindig rájöttem.


Az a mondat nagyon jó volt, amit valamelyikőtök mondott, hogy képzeld el családapaként. Az elsöprő sikerű Testbeszéd írója és társszerzője - egyben felesége - három évtizede keresik a választ, vajon miért van az, hogy a nemek közti szakadék, félreértés, konfliktus a 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések