2017. augusztus 3., csütörtök

Álmodtam egy világot magamnak remix

Megérkezett a feldolgozásom az Edda Művek Álmodtam Egy Világot című ikonikus számából. Unsubscribe from Dömös Csabi? Itt állok a kapui előtt. Adj erőt, hogy be tudjak lépni, Van hitem a magas falak előtt.


Álmodtam egy világot magamnak remix

Fáztam eleget az utcák kövén, Falhoz dőlve rád vártam én. Hátránya, hogy harminc perc után elmúlik a hatása. Ez volt az EDDA első nagylemezének az egyik legnépszerűbb dala, de ez sokkal több, mint egy dal.


Pataky Attila nem csak megálmodta azt a világot , hanem meg is éli. Nem bántani, szeretni akar, ugyanakkor harcol is, ha a szükség úgy hozza. Az érzés, hogy saját vállalkozást szeretnék évesen fogott el, szerettem volna a magam ura lenni és függetlenül mindenkitől egy saját üzletet indítani. Nagy hatással volt rám, hogy fiatalon találkoztam egy üzletemberrel, aki egy nagyon jól menő vállalkozással rendelkezett.


Hírek - Magyar videók, néző. Világot magamnak … ( egy ötlet margójára…) Folyamatosan cseng az EDDA dala a fülemben. Egy ötlet lévén egy mai szemmel utópisztikus jövő képe rajzolódott ki bennem.


Bizonyos dolgok bántanak a régi Eddával kapcsolatban, igazságtalannak érzek sok mindent. Nem tudtam élni azzal az örökséggel, hogy minden híres, klasszikus Edda-dalt (Kölyköd voltam, Álmodtam egy világot magamnak , Érzés, Játék véget ér, Edda Blues, stb.) én írtam. Utánuk a színpad azért a főszereplőké volt. Kezdésben is olyat varázsolt Zserbó és Csillag, amihez Pettyes hozzárakta a saját egyéniségét, hogy a közönség azonnal azon a hőfokon égett, amely az a bizonyos Edda érzés. Valamikor, gyerekként álmodtam magamnak egy világot , s ez a bakancsos dalok világa volt.


Aki őket szidja az magának is hazudik, és valami főldőn túli lényének akár megfelelni, ami, még most egy álom, vagy éves, és van egy éves barátnője, akinek megakar felelni, mert szegény ezt nem ismerhet, és még egy magnó kazettát sem látott, és kőzben élvezi, mert ez volt a gyermekkora! Neked is, de ugyan, az már hol van? Régóta tart már a nagy büdös kísérlet, Sunyi cinizmussal nyúzzák a bőrünket. Közben egy egész világ megy lassan tönkre tőle.


Adj erõt, hogy be tudjak lépni, Van hitem a magas falak elõtt. Letras de canciones de EDDA Ã LMODTAM EGY VILAGOT en español. Ha szól az ének, álmodom, a világot veled.


Álmodtam egy világot magamnak remix

Titkaim nem őrzi senki meg, De szívemben a dal megmarad nekem. Faztam eleget az utcak kövén, Falhoz dõlve rad vartam én. Hosszu vonatsineken kóboroltam tovabb Idõm kevés, mégis hajt valami hozzad.


Régóóta tart már A nagy büdös kisérlet, Sunyi cinizmussal Nyúzzátok a bőrünket. Amint vetünk, úgy aratunk, Egymás nélkül semmik vagyunk, De mire ezt mind megértjük, Nem lesz. Ha a fiatal éveimre visszagondolok, az Edda zenéje és szövegei nekem megkerülhetetlenek. Akkor, amikor az ő dalaikat énekelte a fél ország ifjúsága, én is énekeltem és én is éppen akkor álmodtam egy világot magamnak és én is elhagyni készültem a várost. A(z) Álmodtam egy világot című videót jbela nevű felhasználó töltötte fel a(z) zene kategóriába.


Álmodtam egy világot magamnak remix

Eddig 1alkalommal nézték meg. Van még egy szokás, ami a Père Noëlhez kötődik. Azok a gyerekek, akik cumit használnak, és eljött az idő, hogy eldobják, a Père Noëlnek adják oda, akitől cserébe ajándékot kapnak. Volt egy szoba, ami tele volt cumikkal, sok cumira rá is volt írva, hogy ki használta és mennyi idős volt, mikor otthagyta. EDDA – Álmodtam egy világot (Lyrics in HU and EN) mpletöltés gyorsan és egyszerűen a videómegosztó portálról, program és konvertálás nélkül egy kattintással.


A EDDA – Álmodtam egy világot (Lyrics in HU and EN) mpletöltéshez nem kell mást tenned mint a videó alatt lévő piros mpletöltés gombra. Időm kevés, mégis hajt valami hozzád. A kövi dalszövegekről van szó: Ahogy élsz, Akitől minden szép, A világ közepén, Álmodtam egy világot , Álom, Amikor még, Az enyém is volt, Barbárok, Csak bírd ki, ég a házunk, egek felé kiáltottam, a fémszívű fiú, a játék véget ért, a jóllakott csapat, a keselyű, a kör, a sirály, a torony, szaga van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések