2017. július 6., csütörtök

Együtt veled idézetek

Együtt veled idézetek

Vagy hogy a veled töltött napok voltak a legboldogabbak életemben? Vagy, hogy az alatt a rövid idő alatt, amióta megismertelek, arra jutottam, hogy nekünk együtt kell maradnunk? Tudom, hogy mostantól ezerszer újra át fogom élni az együtt töltött napokat. Veled együtt , ketten élünk meg meleget, fagyot, kellünk egymásnak, a Hold is a Nap nélkül némán ragyog.


Like az oldalt: nektek csak egy gombnyomás, nekünk viszont egy hatalmas nagy öröm. Kész vagyok feláldozni az életem, és odaadni mindenem. Veled leszek egy kis időre, ha szeretné akkor örökre. Halottak napja idézetek , versek, mindenszentek idézetek , versek gyűjteménye.


Ez a gyertya most értetek égjen,Kik fent laktok a magas égben. Kik vigyáztok ránk onnan föntről,S a lelkünkhöz szóltok a végtelenből. Veled én, énmagam vagyok, Nincs többé olyan, hogy nélküle Tervem és jövőm van veled.


Balzac) „Mégiscsak a szerelem első korszaka a legszebb pillanat, amikor minden találkozásból, minden szempillantásból viszünk haza valami újat, hogy örüljünk neki. Ami azt illeti, kíváncsi is voltam, azt reméltem, néhányat mégiscsak el tudok fogni a gondolataid közül. Sok-sok esztendeje egyszer korgó gyomorral, üres zsebbel virradtunk a hálaadás napjára. Kinyitottuk az ajtót, és egy férfi lépett be óriási élelmiszeres csomaggal, egy hatalmas pulykával, amihez még tepsit is mellékeltek.


Csendesen nézni a két szeme és érezni, hogy nem tudok élni nélküled. Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem. Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Találkozni veled - ez volt a sorsom, a barátoddá válni - ez a döntésem volt, de szerelembe esni veled - ez az irányításom nélkül zajlott.


Szép estét és jó éjszakát szép álmokat mindenkinek! Legyen veled mindig a szeretet, ez a neked ma, az esti altató üzenet ! Szép idézetek , gondolatok , verssorok képeslapra, emlékkönyvbe. Ne sírj, az igaz könny ritka, mosolyogva szenvedni ez az élet titka. Nem az az igaz szenvedés, amitől könnyes lesz a szeme hanem az, amit eltűrsz mosolyogva, csendesen! Esküvői idézetek Néhány idézet, ami rákerülhet az esküvői meghívóra: Természetesen ezek csak alapötletek.


Bármilyen egyéb általatok küldött idézetet küldhettek, amit ti a meghívóra szántatok. Vegyes,hosszabb idézetek Én is szeretném. Az értelmetlen civakodásokat,a hosszú sétákat,az éjjeli telefonálgatásokat,a jó reggelt üzeneteket. Aranyos képeket szeretnék veled ,fogni a kezedet,vacsit csinálni nekekicsimnek hívni.


Veled akartam lenni, s addig veled is voltam, s néztem, miként az utolsó böröndödet viszed ki az ajtón. Mindennel együtt szeretném. Néztem mikor kimentél, s nem tettem semmit, nem akadályoztalak meg utadban. Néztelek mikor visszaadtad a kulcso halkan síros hanggal megköszöntem. Aki bátran vág a célnak, félig el is érte már, az éjtő gyáva fél csak, ragyog a csillagsugár.


Melletted lustán heverve. Szerelmes versek, idézetek 15. Nagyon és egyre jobban, Ott bujkálni két szemedben, Rejtőzködni mosolyodban. Jó érezni, hogy szeretlek.


S érezni azt, ha szép, veled szép És csak veled teljes az élet. Akkor is mindig veled leszek, S ha pályánk a vége felé közeleg, Hulló csillagokká letűnni veled. Két oda adó szívnek e világon könnyebb, Nehézséget leküzdeni, nem ismerve könnyet.


John Paul) A szeretet mozgat Napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések