2016. október 4., kedd

46 Évesen teherbe esni

Azért a helyzet nem tragikus, a legtöbb nő simán és természetes úton képes teherbe esni és egészséges babát szülni évesen. Ha megéri a kockázatot, akkor szerintem max egy nőgyógyász tudná megmondani, hogy van-e esélyed még teherbe esni. A doki hormonálisan tud segíteni teherbe esni. Az általános aggodalom ellenére, hogy a termékenység éves kor felett meredeken zuhanni kez a legújabb kutatás azt mutatta ki, hogy a éven felüli nők ugyanolyan eséllyel esnek teherbe hat hónapon belül, mint fiatalabb társaik. Utóbbi százalékban valószínű a negyvenéveseknél, a évesek esetében már százalék, a év felettieknél pedig több mint százalék.


Egy-két év is nagyon sokat számít tehát. Negyvennyolc éves nő vagyok, van egy barátom, aki fiatalabb nálam és babát szeretnénk. Még rendszeresen van menstruációm. Van egy kis pánikbetegségem.


Azt szeretném tudni, hogy szülhetek-e egészséges babát? Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből. A második terhesség viszont igazi meglepetésként érte: Soha nem gondoltam volna, hogy évesen újra teherbe fogok esni , úgy éreztem, hogy már túlléptem azon a bizonyos határon. Salma Hayek is évesen vállalt gyermeket.


Mint egy interjúban elmondta, bár félelmetes idősebb korban teherbe esni , mégis sokkal nyugodtabban. Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat. A negyvenes éveink elején a termékenység mértéke jelentősen változik: Julia Johnson, a Massachusettsi Egyetem professzora szerint évesen sokkal nagyobb eséllyel eshet teherbe egy nő, mint mondjuk évesen. Ezért nem lehet befolyásom, és nem is szoktam beleszólni. Persze meddőségi kezelés esetén van korhatár, amikor már nem ültetnek be embriót.


A gyermekvállalás időpontja egyre inkább kitolódik a 30-as, valamint 40-es éveink felé. A megváltozott társadalmi, szociális, illetve egyéni elvárásokon túl az átlagéletkor növekedése is szerepet játszik abban, hogy a teherbe esés ideje tudatosan vagy tudattalanul eltér a biológiailag ideálisnak tartott életkortól. Az lenne a kérdésem, lehetséges-e, hogy évesen terhes vagyok. Egyáltalán van-e esély ebben a korban teherbe esni. Az utolsó menses április 5-én volt, 3-napig tartott.


Eddig minden hónapban rendszeres volt. Május hónapban már nem jött meg. Nagyon félek, hogy terhes vagyok, s. A főorvos szerint ugyanis nagyon ritka eset, hogy valaki ötven év felett szüljön gyermeket, legyen szó első, vagy akár sokadik terhességről.


Mint mondta, ő is csak egyetlen ilyen esettel találkozott saját praxisában, amikor évesen esett teherbe a kismama, igaz nem természetes úton, hanem lombikbébiprogram keretében. Petróczi István - informed. Régen is sok volt és most is sok van, de ez régen is így volt.


Szulák Andrea kislányának, Rozinának évesen adott életet. Básti Julinak negyvenévesen a második, majd két évvel később a harmadik fia született meg. A éves Péterffy Bori kisfia két éves, és Csisztu Zsuzsa is évesen szülte második fiát, sőt Fésűs Nelly is ugyanennyi idősen lett ismét állapotos. Páromnak is nagyok a gyermekei.


Most érezzük úgy hogy megtaláltuk a másik felünket egymásban. A korom aggaszt egy kicsit. Fiatalos szülők vagyunk, de néha megkérdezem magamtól: kell ez neked?


De a vágyunk egy baba után nagyon erős. Nem késő évesen teherbe esni ? Már tavaly is kérdeztem Öntől, és nagyon megnyugtató választ kaptam akkori kérdésemre. Most a következőben kérem a válaszát: évesen ,és már több mint másfél éve a menopauzában vagyok.


Tavaly szeptemberben jelentkezett az utolsó vérzés, majd kb. Léci segítsetek nekem hogy hogyan számoljam ki hogy mikor is van a pete érésem mert én ehez nem értek! Köszi mindenkinek előre is!


Az életkor szerepe a fogantatásban Női oldal A fogantatás esélyei. A teherbeesés valószínűsége harminc éves korig viszonylag állandó, utána azonban rohamosan csökken, negyven éves korra a siker valószínűsége már csak egytizede a húszéves korinak. De azt is hozzátenném, hogy évesen igencsak korai mindent a változókorra fogni, és egészen fiataloknak is lehetnek ciklusproblémáik, épp ezért vizsgálat nélkül nem szabad elkeseríteni ilyen szöveggel egy nőt Egyébként nekem abban a hónapban mondta a dokim a laborleletet nézve, hogy korai klimaxom van, és kiürültek a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések