2016. augusztus 22., hétfő

Baj ha a fiú fiatalabb

Baj ha a fiú fiatalabb

Ha én mint egy tapasztalt őskövület. Nekem az első férjem idősebb volt nálam,de csak évig tartott a házasság. Nem illettünk egymáshoz. Volt évvel fiatalabb kapcsolatom és elakart venni,de nem akartam hozzá menni,mert sokalltam a kórkülönbséget. Baj az, ha a lány idősebb a fiúnál?


Mit gondoltok a fiatalabb fiú és idősebb lány. Te azonban csak időlegesen helyettesítheted az anyját. Mert annak mindig ára van, ha túl gyakran érzi magát gyerekként biztonságban melletted egy pasi. Előbb vagy utóbb felláza és lelép valakivel, aki mellett végre férfi lehet.


Előfordulhat tehát az is, hogy tudattalanul az anyjáról való leválást gyakorolja, teszteli veled. Szerintetek mennyivel nagyobb baj az ha egy nő idősebb egy férfinál, mint fordítva! Miért nézik le azokat a nőket akik fiatalabb férfival élnek együtt? Baj , ha a barátom pár hónappal fiatalabb nálam? Minden szerelemnek megvan a maga próbatétele, olvasónk idősebb, elvált nőként a korkülönbségben látja a problémát.


Baj ha a fiú fiatalabb

Ha kicsit mélyebbre nyúlunk, meg lehet állapítani az okát annak, hogy miért jöttem ki jobban egy nálam három évvel fiatalabb fiúval, mint egy idősebbel. Nekem is olyan srácra volt szükségem, akivel egy szinten vagyok, de én gyerekesebb voltam az átlagnál. Fiatalabb férfit, idősebb nőt szeretni nem mindenkinek ajánlott, és nem is érdekel mindenkit. Saját élményű riporter vagyok, aki maga is átélte, amiről kérdez, amiről ír. S ezért illő és szükséges is volt, hogy beszámoljak a saját kapcsolataimról eme „ fiatalabb férfiakkal, fiukkal.


Majdnem minden barátom fiatalabb volt nálam néhány évvel. Látszólag véletlenül alakult így, de ha elfogadjuk, hogy véletlenek nincsenek, akkor talán az állhat ennek a hátterében, hogy. Az évek alatt szerzett tapasztalataim alapján a napokban gondolkodtam el azon,hogy sokkal jobban vonzódom a nálam fiatalabb fiúkhoz,mint a nálam idősebb férfiakhoz. Az az általános, hogy a párkapcsolatokban a fiú az idősebb. Ennek az az oka, hogy a lányok egy érettebb srácra vágynak, és mivel ők később érnek, ezért minél előbb született, annál jobb az egyensúly.


Baj ha a fiú fiatalabb

This disambiguation page lists articles associated with the title Baj. If an internal link led you here, you may wish to change the link to point directly to the intended article. Vajon a lányok mindig csak azokkal a fiúkkal akarnak megismerkedni, akik jóképűek? Sok fiú jóképű ugyan, de belül olyan üres” – mondja a éves Carrie. Az idősebb nő– fiatalabb férfi felállással kapcsolatos sztereotípiák mélyen ott gyökereznek az emberben.


Azt gondoltam én is, hogy éretlen lenne hozzám egy fiatalabb fiú. Az egyik alapfeltétel, hogy a férfi ne akarjon a lány és szülei közé férkőzni. Ha szükséges, a szülő kijárási korlátozás, vagy a kapcsolat valamilyen szintű korlátozása mellett dönthet.


Ha a férfi képtelen kivárni, amíg lánya elvégzi az iskolát és önálló lesz, az már magában sokat elmond kezdeti szándékairól. Egyenesen ijesztő, én elküldeném, és ha nem hagyna békén feljelenteném. Rám is akart akaszkodni egy évvel fiatalabb férfi, naponta hívott, hónapon át, és valóban kezdtem kötődni hozzá, hisz sok mindent megbeszéltünk,…4km-re lakott tőlem, ártalmatlannak tűnt a dolog egészen addig míg el nem árulta, hogy milyen körülmények közt él, …és csak úgy. Talán az érdekelne, hogy mit gondolnak az emberek arról, ha egy ismert nő levetkőzik egy magazinnak.


Magamról ezt el sem tudom képzelni, és ha belegondolok, hogy mi lenne, ha a lányomat látnám pőrén egy újságban. Szóval kíváncsi lennék a nézők véleményére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések