2015. szeptember 24., csütörtök

Ikerláng mással van

Hogyan lehetünk ebben az állapotban is. Nem ismerem a helyzete ezért leírtam a variációkat amiket én tapasztaltam az életemben. Kívánom, legyél nagyon-nagyon boldog, Vele, vagy bárki mással ! Az ikerláng azt jelenti, hogy van egy tükörlelke ami teljesen olyan mint a tiéd. Tehát a lelked másik fele, akitől a születési pillanatodtól elszakított a földi élet, azaz a lelketek külön vált, de valójába egy lelket alkottok.


Ikerláng mással van

Ha megtalálod a lelked másik felét, akkor újra egyesültök, és mennyei boldogság vár rátok. Ha bármit írsz, mondasz az Ikerláng kapcsolatokról, tedd azt megalapozottan. Nem biztos, hogy mindenben igazam van nekem, vagy neke vagy másnak. Mégis, vedd észre ebben a felelősségedet.


Sok ember reménykedik, a hite, a lelke pengeélen táncol. Elég egy rosszul megfogalmazott mondat, és egy hétig nem tud felállni a padlóról. Egyéb más célból kötött szerződés, illetve vállalás is akadálya a Tiszta Beteljesült Ikerláng Szerelemnek, akár a Párok közt van , akár más Lélekkel. Tisztában vagyok azzal, hogy akit foglalkoztat az Ikerláng téma, annak van egy ember aki elindította benne azt a magasabb érzést, amit előtte senki mással nem élt még meg. Az ikerláng energia beáramolhat egy másik kapcsolatba is, mely a valóságban megjelenik, ilyenkor van az, hogy láttunk valamit valakire, és mással valósul meg.


Ikerláng mással van

Talán annyi a szerepe, hogy magadra találj, attól még persze lehet a másik fele lehet ikerláng , lehet csak egy nagy tükrös-trükk az egész, de mindegy is, bármi megtörténhet, az biztos, hogy boldogabbak és teljesebbek lesztek, vagy együtt, vagy mással. Ez egy metafizikai dolog, és ha ezek a metafizikai tünetek nincsenek jelen az egyesülésetek során, akkor valószínűleg nem Ikerláng -egyesülésről van szó, hanem akkor egy Lélektársi-, más néven karmikus kapcsolatról. Van , aki szerint az Ikerláng nem okoz sérüléseket, sőt, ha igen, akkor az az ember nem is az Ikerlángod.


Manapság szinte divattá vált keresni az ikerlángunkat. Egyesek tudni vélik, hogy a mennybe repít, és a pokolba taszít, ragyogtat és lerombol, hogy óriási energiákat mozgat meg, egyszeri, örök és soha meg nem ismételhető. A Lélektárs magasztos eszméket írt róla.


Akkor most kérdezd meg, milyen az Ikerláng. Nincs több kérdésem, ez van. Nem tudok elszakadni, ha mindent elvennének tőlem, akkor sem érdekelne. Az az volt ,amikor közölte velem kiköltözik a barátnőjéhez Londonba!


Bennem meg egy világ omlott össze! Mindennek vége lett ,mert elveszítettem a másik felem, belementem lehetetlen kapcsolatokba, olyan emberrek akivel nem is akartam, csak,hogy ne fájjon úgy éreztem mintha kitépték volna a szívem,üvöltöttem a fájdalamtól, leirhatatlan volt,amit éreztem! A legtisztább tükör lesz számodra, de már nem fáj belenézni, vagy ha mégis, már nem akarod összetörni, bármit is mutasson neke mert tudo mindez benned van. Megtapasztalsz majd egy olyan érzelmet, egy olyan teljességet, amelyre mindig is vágytál, de ennek már semmi köze nem lesz ahhoz az érzéshez, amit ma szerelemnek nevezel.


Ikerláng mással van

Talán, Te, aki olvasod ezt, szintén részt veszel a tapasztalásban, de az is lehet persze, hogy nem, csak valamiért ide kattintottál. Azt is érteném, hiszen az ikerláng és úgy általában a szerelem tanításai az élet minden terén adhatnak valami olyat, amire szükség lehet, főleg azt figyelembe véve, hogy igazi önvalónk maga a szeretet és szerelem rezgése. A spirituális útkeresők egyik nagy kérdése a szabad akarat és az eleve elrendelés közt feszülő látszólagos ellentéthez kapcsolódóan az a kérdés: dönthetünk-e a saját életünkről, vagy van , ami mindenképpen meg fog történni, akár akarjuk, akár nem. Ekkor döbben rá kicsi egokánk, hogy hupszi, én nem is vagyok akkora, amekorrának hiszem magamat! Hogy itt bizony van valami más is, aki „felettem” van , aki bölcsebb, sőt, még lát is!


Persze nem a szemével, hanem valami mással , de tudja a jövőnket! Hát, ezek a beavatásaink. Amikor azt írtam, az ikerláng kapcsolat az nem kapcsolat, hanem kapcsolódás, és éppen ezért nem boldoggá tesz, hanem a jövőbe vetíti a fókuszt, ráadásul egy másik emberre, éppen a lebegés ellen tiltakoztam. A lebegés, mely nem a fizikai valóságban van , hanem a két másik síkon.


Az önbizalom hiánya csak nő, ahogy az a bizonyos kiszemelt férfi nem ad visszajelzést, eltűnik, mással van , mert a nő nem tud továbblépni, és az ősi belékódolt mintát követi, azaz várakozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések