2019. szeptember 24., kedd

Szeretlek idézetek

Szeretlek idézetek

Szívünk egyről a kettőre dobban, Olyan ez az érzés, mint cement a betonban. Veled vagyok együtt örökkön örökké, Nem válok át rozsdamart szöggé! Szerelmes idézetek és SMS-ek minden mennyiségben! Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül!


A legszebb szerelmes idézetek mindig azok, amelyek tiszta szívből jönnek és igaz gondolatokból erednek! Ha tetszenek ezek a sorok, akkor nézz szét a citatum szerelmes idézetei között is. Olyan társat keress, aki tiszta szívből szerethetsz. Ma úgy néztél rám, mint sápadt hold sötét éjjelen. Ma úgy érintett karo hogy fáztam, reszketett szívem.


Kis szádat nyisd szóra, hogy bánatod értsem én. Kis tested ne remegjen, mint fán a deret ért, megsárgult levél. Kés szívemnek minden perc, oly lassú ólom teher. Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet!


Minden nő ismeri a tündérmesét: rátalálsz álmaid férfijára, megadsz neki mindent, amire csak vágyik, és ő örökké szeretni fog. Tudom, nagyon szeretsz, mérhetetlenül. Párnapja ismerlek,de nagyon szeretlek. L) Tavasz közeleg nagyon fázol? Gyere bújj hozzám és egyből nem fázol:D(L) Nagyon szeretlek minden nap gondolok rád.


Fognám kezedet,csókolnám a szád. Megtanultam szeretni és te segítettél ebben. Afféle nagyon-nagyon erős, tettetem, hogy szeretem a zenédet, hagyom, hogy megedd az utolsó szelet tortát, egy nagy rádiót tartok a fejem fölé az ablakod alatt, annyira szeretlek , hogy már gyűlöllek módon. A tested úgy van felépítve, hogy egy nap megnyíljon a szeretet számára.


Szeretlek idézetek

A szeretet a te valódi lényege és arra születtél, hogy a szeretet ajándékával halmozd el a világot. Szeret lek idézetek Úgy érze belehalsz a szerelembe. Belehalni a szerelembe szép, de még szebb élni benne.


Próbáld ki: egy héten át ne ítélkezz senki és semmi felett! Amikor legközelebb találkozol valakivel, aki sokat beszél, költekezik, folyton panaszkodik vagy nem dolgozik, akkor mondd halkan magadnak: “Teret engedek neked arra, hogy úgy tapasztald meg az életet, ahogy te választod. Szeretlek Édes, szeretlek Tége szeretni foglak, amíg csak élek.


Már csak ennyire vagyok képes, már csak ennyi telik tôlem, Dallamok mögé rejtôzök mert mind idáig féltem. Ha tehát akad bennem jóság, amit kimutathatok, vagy akad olyan jó cselekedet, amivel megkönnyíthetem bármely embertársam életét, most kell megtennem, nem késlekedhetem vagy feledkezhetem meg erről, hiszen soha többé nem fogok erre járni. Semmi más dolgod nincsen, csak ne dobd el a szívem. Szeretni kellene már, nem csak egy éjjelen át.


Te vagy a fény a sötétben, ködös reménytelenségben, szín a szürkeségben, szív az üreségben. Nincs már nekem semmi másom, te vagy at. Aki nekem nem csak egy a sok közül, hanem számomra az egyetlen és rajta kívül nem is kell számomra más. Válogatott esküvői idézetek.


Szeretlek idézetek

Jó érezni, hogy szeretlek. Nagyon és egyre jobban, Ott bujkálni két szemedben, Rejtőzködni mosolyodban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések