2019. január 31., csütörtök

Ha felfüggesztem a facebook fiókomat

Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Mi történik a felfüggesztem a facebook fiókom? Felfüggeszteném a fiókom de akkor mi történik? Ha felfüggesztem a facebook fiókomat , és pár nap után aktiválom, törlődnek a képeim, bejegyzéseim?


Ha facebookon felfüggesztem magam, akkor azt később, hogy tudom feloldani? Példának okáért, ha otthon ülve azt láto hogy valaki Kínából vagy a világ túlsó feléről van bejelentkezve, akkor valószínűleg baj van. Ha valami szokatlant vagy ismeretlent látsz itt, akkor meg tudod szakítani a gyanús bejelentkezést. Fontos tudni, hogy a fiók tulajdonosán kívül másnak nem adhatunk ki információt a fiókokkal kapcsolatban, és ismerősök nevében küldött kérések kapcsán nem teszünk semmilyen lépést.


Ha úgy gondolo hogy a fiókod letiltása tévedésből történt, arra kérünk, add meg a következő adatokat, hogy ki tudjuk vizsgálni. Miért írja ki valaki folyton facebookon, hogy mennyire boldog? Miért lájkolta a fényképemet egy pasi facebookon? Hogy tudnám törölni a facebook fiókomat ? Addig oldalunk szép lassan elsüllyed a homályban, az emberek elfelejtik, pláne, ha ez egy céghez, weboldalhoz kapcsolódik. Keso este sikerult a landolas a geppel.


Ha felfüggesztem a facebook fiókomat

Ahhoz,hogy a hajot a II. Ha figyelembe veszem,hogy csigatempo miatt keson ertem le akkor Januar utolso napjaiban tudnek tovabbindulni. Nem tudnak veled kapcsolatba lépni, nem látják a profilodat sem.


Hogy lehet az msn regisztrációt véglegesen törölni? Első intézkedéseim között szerepel, hogy felfüggesztem a fővárosi tulajdonú önkormányzati lakásokban a kilakoltatásokat. Nem engedhetjük meg, hogy olyan. Mennyire lehet problémás próbaidő alatt két héten belül egyből táppénzre menni?


Ha felfüggesztem a facebook fiókomat

Hány -os kedvezménnyel vásárolható nappali tagozaton tanuló diáknak bérlet távolsági járatra? Miért tiltotta le a fiókomat a facebook ? Feljelenthető-e valaki ilyen helyzetben? Hogyan lehet facebook fiókot véglegesen törölni? A fiók felfüggesztése nem jelent végleges törlést, később a profil visszaállítható.


Bár az adatlap letiltásra kerül, a tartalom nem törlődik végleg. Ha eléri ezt a határt, a rendszer figyelmezteti. Ha figyelmen kívül hagyja ezt a korlátot, akkor a fiókja bajban lehet! Gyanús fizetési adatok.


Minden bizonnyal vége a Netflix egyeduralmának, az HBO és az Amazon mellé pedig özönlenek a vetélytársak: az Apple és a Disney novemberben indította el online film- és sorozatstreamelő szolgáltatását, de aztán jönnek a nagy stúdiók, és viszik magukkal a Jóbarátokat és az Office-t is a Netflixről. Döntésem mögött az áll, hogy a jelenlegi politikai helyzet miatt van. Ha valaki mondani, hogy ,,MI AZ A MESE A FŐOLDALADON?


Erre annyi a válaszom, hogy a húgom nézi azt a mesét. Ha problémát tapasztalsz a fiókodba való belépéskor, olvasd el az alábbi tippeket és az ismert bejelentkezési problémákat. Lehetséges az, hogy ha felfüggesztem azt a profilt, ami létrehozta az oldalt, attól a másik, hétköznapokba használt profilommal kezelem tovább az oldalt?


Mert ugye az oldalnak külön csináltam egy gmail fiókot, amivel beregisztráltam azt a másik facebook profilt, hogy aztán létrehozzam az oldalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések