2016. november 3., csütörtök

Távol vagy tőlem idézetek

Távol vagy tőlem idézetek

Idézetek - távol Idő Kedvenc Hossz A magányban, a betegségben, a zűrzavarban a barátság puszta gondolata is lehetővé teszi a túlélést , még ha barátunknak nem is áll hatalmában segíteni bennünket. Oly távol vagy tőlem és mégis közel, Te hallgatsz, s én érzem a szívem felel. Főoldal Szerelmes képeslapok Férfi és nő Miként szeretgesselek, ha távol vagy tőlem ? Csókolnálak, de finom ívű szádat csak képen látom. Képeslap: Miként szeretgesselek, ha távol vagy tőlem ? Tiltakoztam, miért vagy más, Távol éreztelek tőlem , Rájöttem, az vagy , Mi hiányzik belőlem. Arany Viktor: Nőnapra Rózsaszirmok legyenek talpad alatt, Égi fény mossa meg arcodat.


Angyalok vezessenek végig utadon, Kerüljön el bánat, fájdalom. Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben elküldjük e-mail címedre, milyen új képeslapok, versek, idézetek , sms-ek kerültek a szerelmeslevel. Boldog vagy , ha sikert érek el, de kudarcaim sem változtatnak meg.


Megadsz nekem minden segítséget, ami csak tőled telik - de még ennél is fontosabb, hogy itt vagy nekem. Két hónap alatt több barátot szerezhetsz, ha őszintén érdeklődsz mások iránt, mint két év alatt, ha arra törekszel, hogy mások érdeklődjenek irántad. Dalszövegek♫♪ Ennyi volt kicsim ébredj fel. Tévedés vagy nem az ami kell.


Volt valami, de rég elmúlt. Kérlek, ne légy szégyenlős, tudo hogy nem vagyok nős. Te, amikor nem vagy mellettem kihalt, üres a lelkem. Akkor is, ha daloló hangocskád nem észleli fülem.


Dadogva elakad lélegzetem, megdobban a szívem. Reszkető vággyal Rád gondolok Édes, Kicsi-szerelmem. Ahány csillag fénylik ott fent, Annyi évig szeretlek itt lent. Bármily távol vagy tőlem , Szívem annál jobban őriz. Lágy édesség vár rá mikor csókra nyílik a szád.


ISTVÁN (RÉKA) EGYÜTT: Óh jó uram, tőled kaptam a lelkem és a helyzetem. Amikor távol vagy , szeretném, ha közel lennél. De mi van akkor, amikor együtt vagyunk? Veszekszünk, hülyeségeken vitatkozunk, meg akarjuk változtatni egymást, azt akarjuk, hogy a másik is ugyanúgy lássa a világot, mint mi. Olyan dolgokat vársz el tőlem , amiknek semmi értelme, és én ugyanezt teszem veled.


Rávetítem az arcodra, belelátom a lelkedbe, és azt hiszem, hogy te vagy. Mellettem volt, olyan közel, hogy akár meg is érinthetném, de mégis oly távol mintha csak a képzeleteimbe élne. Valakivel összetévesztettelek. Most távol vagy mégsem feledlek, bevallom őszintén: Szeretlek! Egy csók nem nagy eset, második már veszélyesebb, harmadiknál a szemed ragyog, a negyedik után a tiéd vagyok!


Ahogy a Föld élteti az élők testét, úgy imádom minden veled töltött estét. Nem kell más földi öröm vagy kincs! Nekem csak a Te szerelmed kell!


Te vagy a Nap, te vagy a Hol te vagy a föl te vagy az ég, te vagy nekem a mindenség! Nézz ki az ablakon, felhőtlen az ég. A vágyaim szállnak feléd.


Távol vagy tőlem idézetek

Arra gondolok, most milyen jó lenne Vele és vajon most hiányzom-e Neked? Küldj gyorsan és egyszerűen egy szép szerelmes idézetet vagy egy teljes szerelmes verset szeretteidnek, szerelmednek. Legyen akár születésnap, névnap, Valentin nap, anyák napja, eljegyzés, karácsony vagy csak egy szerelmes pillanat mindenkinek örömet szerez egy kedves vers vagy idézet. Messze vagy tőlem , de nem vagyok árva, mert itt vagy velem, a szívembe zárva. Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem.


Mindig itt vagy velem, mégis oly távol , csak én tudom, hogy mennyire hiányzol. El szeretném mondani, hogy szeretlek tége eszemben vagy , bárhová is nézek. Mikor távol vagy ,emészt a fájdalom nehezen viselem hiányodat De mintha itt lennél,mégis. Látom arcod melyből egy van csak e földön Mégis itt van előttem,.


Ha van egy szív, mely érted dobban, szeresd őt mindenkinél jobban. Mert ki tudja, lesz-e idő, mikor fáj a szíved érte, de már késő. Nem attól félek, hogy elfelejtesz, hanem azt a lányt felejted el folyton, aki voltál. Látni a szíveddel, a szemeddel lesni, ha becsukod vágyak és ha.


Soha nem leszek túl messze ahhoz, hogy érezzelek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések