2016. november 11., péntek

Fontos vagy nekem mit jelent

Csak az a fontos , hogy csináljuk, mert más nem fogja helyettünk. Mint mikor belép valaki az ember életébe, és az egyik felünk az mondja, messze nem vagyunk még kész rá, de a másik felünk azt mondja, tegyük örökre magunkévá. A hitelproblémáidra Te megoldást kereső vagy ? Mikor elhagytak, S lelkemet roskadozva vittem, Akkor csendesen, Váratlanul, átölelt az Isten.


Azt, hogy számítok neked. Hogy fontos vagyok neked. Ha Te is azt érze roskadozva viszed a devizás, vagy Forinthiteles terhedet, tud hogy vannak még, akik segíthetnek cipelni. Mint ahogyan te is fontos vagy nekem.


Ezért nem akarom a volt pasidat a közeledben látni, érted? Bízz bennem egy kicsit jobban, soha nem csalnálak meg. Ha igazán szeretsz valakit, nem teszel ilyet. Ha valaki azt mondja, hogy fontos vagyok neki, az mennyire jelent jót? Természetesen úgy értem a kérdést, hogy ennek van valami romantikus fen hangja, vagy baráti szeretetből is mondogatnak ilyeneket az emberek?


Tudom, buta kérdés, de nekem ez most nagyon fontos. Mondta egy számomra nagyon fontos illető. De kimutatni már nehezebben tudja. Ragaszkodsz hozzá és nem múlik el úgy nap, hogy ne gondoltál-e rá, mit érezhet, mire gondolhat, mit csinál, mi jár a fejében.


Mert van egyfajta elképzelésem arról, hogy mit jelent az, ha valaki fontos számomra, és az ő cselekedetei mindent mutattak, csak azt nem, hogy az utóbbi időben fontos lettem volna. Fontos a honlap látogatottsága, nekem talán a legfontosabb adat, hogy melyik városból nézték a legtöbben a honlapot és hogy mennyien. Ezzel pontosan tudjuk követni, melyik kampány, mekkora látogatottság növelést hozott (napi vagy havi szinten). Mindig csak az egyedi látogatók számát szoktam követni.


Tegnap éjjel végre eszembe jutott, hogyan is tudnám megfogalmazni, hogy nekem mit is jelent az elfogadás. Gyorsan le is rajzoltam, hátha így érthetőbb. Hungarian-English dictionary.


Mit jelent a pasitól, hogy fontos vagy nekem , kedvellek nagyon? Tudná lassabban mondani? Können Sie wiederholen? Bitte schreiben Sie auf. Le tudná nekem fordítani?


Fontos vagy nekem mit jelent

Tudod miért nincs jó kedvem? Mert nekem komolyan fontos vagy és bosszantó számomra, hogy ilyenkor sem tudok melletted lenni, megtudni és segíteni azon, hogy mi a baj, mert személyesen minden másabb. Az öröm annyit jelent , mint megpihenés abban a jóban, ami után vágyakoztunk, ami felé törekedtünk.


Az első: A másik ember fontos , egy érték a számomra. Azt mondjuk a társunknak: Jót tesz nekem , hogy Te vagy. Nagyon nehezen és hangosan lélegzett. Ha igen, ha nem, ez a videó erre a témakör.


Fontos vagy nekem mit jelent

Kezdtem úgy érezni, nem is félelmetes, hanem különleges, természetfeletti pillanatok ezek, amiket most megélhetek. Kileheli a lelkét” – most értettem meg mit jelent ez. Voltak zavaró körülmények, mert nem voltunk egyedül a szobában.


Szeretném bemutatni, hogyan ismertem meg a munka értékét, mit kaptam tőle, és miért jelent sokat számomra. Csönd legyen” – mondta a szobatárs a. A munkánk során végzett tevékenység vagy az előállított termék, szolgáltatás értéket jelenthet. Erre a kérdésre adtak választ gondolatébresztő írásaikban a 11. Attól függetlenül, hogy fizikai vagy szellemi munkát végzünk, értéket teremtünk. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Fontos vagy nekem mit jelent

Leginkább napi honlap látogatottságról szokás beszélni, de lehet nézni heti vagy havi időszakra is. Tegye fel fontos kérdését vagy adjon hasznos választ más kérdéseire. Fontos kérdések és válaszok Fontos kérdések és válaszok gyujteménye több mint 7témában. Nem vagyok fontos neki? Az érzelem a pillanat tört része alatt tovaszáll, De az emléke az, amit szívünk örökre magába zár.


Lágyan játszik, surran, s majd egyszer elreppen, De mi őrizzük, ott lent, mélyen emlékeinkben. Tudat alatt a régi dolgok sokáig maradnak még, Minden rossz dologban a jó is hosszasan ott él. Vagy felvetek egy témát (= jegyzetben, blogbejegyzésben), amiről úgy gondolom, jó lenne beszélgetni róla.


Meg néha emlékekről mesélek, meg a családomról, sőt, van, hogy együtt játszunk is – nyereményjátékban vagy kvízekben. Emellett szívesen töltök időt a különböző olyan könyvek olvasásával, tanulmányozásával, mint például a Biblia, Böjte Csaba bármelyik könyve vagy a YouCat ifjúsági katekizmus. Mivel kedvelsz engem, meghallgatsz és mivel te is fontos vagy nekem , én is meghallgatlak.


Fontos számomra, hogy legyenek olyan emberek a környezetben, akikkel megoszthatom erről a gondolataimat, érzéseimet és hasonló értékrendünk van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések