2016. január 8., péntek

Szakítás után hiányzom neki

Egy-két napig nem beszéltünk, majd megint írt, kedves volt nagyon és azt mondta el, Hogy ő igazából fontolgatja, hogy folyatnunk kellene. Nagyon kedvesen váltunk el egymástól, persze chaten. A férfiak gyakran változtatják meg véleményüket a szakítás után. Lehet, hogy korábban úgy érezték, nem működik a kapcsolat, most azonban mégis visszakuncsorognák magukat az exbarátnőhöz.


Múlt héten kaptam egy kedves levelet egy olvasómtól, hogy segítsek, hogy tudná a szakítás után összeszedni magát. Levelezésbe kezdtünk, de úgy gondoltam, a téma megér egy blogbejegyzést is. Please try again later. A Randiblogban szó volt már arról, milyen lépéseket nem szabad tenni szakítás után. Most részletesebben belemegyünk abba, mik azok a dolgok, amikkel egy nő azon kívül, hogy árt a saját lelkének és a gyógyulási folyamatnak, még meg is alázza önmagát.


Már eljutott az agyamig, hogy vége van, nem is akarnék tőle semmit mert átvert és meg is csalt. Szakítás után hogyan bírjam ki, hogy ne keressem? Viszont évig az életem része volt, most hete semmit nem tudok róla és baromira viszket a tenyerem, hogy felhívjam.


Skip trial month free. Unsubscribe from Tabuk nélkül? Ezután két hétig jött az igérgetés.


Majd eddigi életem egyik legkeményebb napján-amiről tudott,hogy mi történik – hallottam róla utoljára. Aznapra megígérte,hogy felhív, beszéljük meg,hogy másnap találkozzunk. Mindezt majdnem hónap után.


Két éve egy szakítás után , egy éves kapcsolattal a hátam mögött, ahol volt szó összeköltözésről,közös tervekről, közös gyermekről, kikészültem. Annyira, hogy meg akartam halni. Ez valami nagyon erős vágy lehetett, többször ki is mondtam, hogy nincs értelme így az életemnek. Az ég elküldte a megoldást. Bármilyen közhelyes is, a fájdalom enyhülésére, arra, hogy a sérülések gyógyulni kezdjenek, hogy jobban legyen az ember a bőrében, idő kell.


Hát nem szakítás , de nem is szünet. Valahol a kettő között. Idő mindenképpen kell neki , ezt mondta, tisztázni akarja, hogy mit vár az élettől, stb. Egy szakítás mindig fájdalmas, mindegy, hogy te vagy a párod mondta ki, hogy vége. Aztán jöhet a feldolgozás és a következtetések levonása, hogy végül tapasztalat legyen belőle.


Szakítás után hiányzom neki

A szakítás mindenkit megvisel. Sírva könyörgött, hogy próbáljuk meg, és hogy mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy boldog legyek, ki sem akart engedni a lakásból. Utána hónapokig jöttek az SMS-ek tőle, hogy gondoljam meg magam, mert még mindig nagyon hiányzom neki. Majd írta, hogy nem vagyunk egymáshozvalók, de hiányzom neki és nem ér rá, úgysem tudunk találkozni két hétig.


Persze felhozta azt is, hogy én kimondtam, hogy vége. Hogyan kell túlélni egy szakitást 8. Mit csináltok, ha egy szakítás után folyamatosan síró görcsötök van? Te milyen levelet küldenél?


Ha nincs kinek elmondani a fájdalmadat és nem tudsz beszélni senkinek szakítás után a depressziódról, akkor írd le, hogy melyik nap mit érzel, milyen gondolatok vannak a fejedben, hogyan látod a dolgokat. Hetente ellenőriz hogy változtak-e az érzelmei javult-e már a kedélyállapotod. Sicc szakítás utáni depresszió! Vajon mit csinál, új párja van vagy egyedül van még?


Természetesen az ember ilyenkor sok mindenen tépelődik magában. Szinte még ki se bújtunk az utolsó ölelésből a szakítás után , már sms-t írt, hogy már most nagyon hiányzom neki. Szeretett e egyáltalán?


Szakítás után hiányzom neki

Amíg távol volt, folyamatosan hosszú leveleket írogatott, hogy milyen sokat gondol rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések