2014. december 19., péntek

Fogom a kezed idézet

Fogom a kezed vakét a vak zuhanunk neked sincs. A kezed fogom ma is, ugyanúgy, mint régen, A képen ott vagy te is velem, és nem értem, Mért szakad el a kép, hova tűnik a sok emlék. Világok pusztulásán Ősi va kit rettenet Űz, érkeztem meg hozzád S várok riadtan veled.


Tudod mikor a távolból szólok hozzád. Az annyit jelent, mintha a közeledben. Megtaláltalak, fogom a kezed. Nem űz el már semmilyen rettenet. S mint ahogy két kéz fonódik össze, Együtt vagyunk, s maradunk egymással örökre.


Anima Sound System idézet A húsunk a bőrünk a lelkünk, ha összeér Egy percre is, de ez már csak a miénk. Hírek a Parkinson Betegek Egyesülete Pécs idei eseményeiről. Elnökség megválasztására került sor, mivel az előző Elnökség tagjai (Golobné Wassenszky Rita elnök, Herczog Ferenc Elnökhelyettes és Bánhegyi Ilona titkár) egészségi állapotuk változása miatt lemondtak. Egyedül alszom, a párnád még meleg. Bújnék hozzá hogy érezzelek, álmomban fogom a kezed , és reggel a tegnappal ébredek.


Kétféle beszélgetés van. Az egyik, amikor mondom a magamét. Amikor önmagamat akarom érvényesíteni. Szavakkal hatalmat lehet szerezni, olyan világot, amely csakis rólam szól, amelyben én vagyok a fontos: amit én gondolok, én érzek, én élek, én fájok – színjátékot, melyben én vagyok a főszereplő. Mélyen és rendíthetetlenül!


Szépen, gyengéden és erősen! De nézd meg, hogy kit, Mert a csalódás a földre terít. Veled vagyok, fogom a kezed ! Házasságkötő – konferencia termében és elindul a “Harmonikus élet a Szívtől szívig – dobókockával” szülői egy napos tréning. Nem szaporítom a szót, csak odamegyek hozzád és mélyen a szemedbe nézek.


A Te kezed , Uram, mindenhová elér, minden anyai szív ezért csak Téged kér, egyedül Te vagy, ki mindent megtehet, őrizd meg mindenhol a gyermekeimet. Retteg az én szívem, az oroszlán ordít, minden sarkon a Rossz sunyin leselkedik, te láto Uram, hisz mindent lát szeme őrizd meg mindenhol a gyermekeimet. Irányíthatod egy gyermek kezét a papíron, de amikor elveszed a kezed , a gyermek még meg kell tanuljon magától írni.


Lehet, hogy a tetted tulajdonképpen késleltette a folyamatot. Mikor becsukom a szemem, újra a kezed fogom , és együtt megyünk tovább a végtelen úton. Fogom meg a kezedet, Már vénülő szememmel Őrizem a szemedet. Nem tudom, miért, meddig Maradok meg még neke De a kezedet fogom S őrizem a szemedet.


Fogom a kezed idézet

Nyújtsd ki kezed , és kapd el, amikor melletted szalad el. Carl Sandburg) „Az igazság örök, a tudás változó. Nagyon veszélyes összekeverni e két fogalmat! Madeleine L’Engle) „A legtöbb ember nem bánja a kritikát, ha az valaki mással kapcsolatos.


Távolodik a látható valóság. Tehetetlenül zuhanok, a múltba révedek. Agyam nem tartja vissza a felgyorsult képeket. Minden, mi volt átfut rajtam egy pillanat alatt.


Fogom a kezed idézet

De ez az egy villanás megmaradt. Nem tudja eltörölni a vénülõ emlékezet, Uram, mikor megfogtam a jobbkezed. A 1legújabb idézet Tartsd a kezed egy percig a forró kályhán, megláto egy órának fogod érezni.


Beszélgess egy csinos nővel egy órát, mintha csak egy perc lenne. DM levélben értesítse Önt ajánlatairól! A következő esküvői idézetek között mindenféle hangulatú és stílusú meghívóhoz találtok megfelelő szavakat.


Nézzük, melyek a legnépszerűbb esküvői idézetek: Ha megszelídítesz, szükségünk lesz egymásra. Egyetlen leszel a számomra a világon, és én egyetlen leszek a te számodra. Semmitől nem kell félne fogom a kezed.


Válassz csillagot az égről és én lehozom neked. Mikor hajunkat már csak a holdfény festi át, s a zúgó őszi szél sem hoz romantikát, mikor egy néma perc lesz örökkévaló, utolsó sóhajod számomra útravaló, mikor a szép emlékek is csak a szívemet marják, mikor az illatok, virágok tested betakarják Én ott leszek vele és úgy, mint most fogom a kezed. Itt olvasható József Attila TEDD A KEZED című verse: Tedd a kezed homlokomra- mintha kezed kezem volna.


Fogom a kezed idézet

A betonnak szüksége van a sóderre, De nekem nagyobb szükségem van rád! Egy egész vers vagy csak egy részlet, egy kedvenc zeneszám szövegéből pár sor, de akár egy saját szerelmes gondolat is. Feküdj az ágyba, betakarlak, hunyd le szeme megcsókollak álmodj rózsát, szép világot álmodra, majd én vigyázok.


Nyugszik a hajnal, pihen a táj, nem tudok aludni, mert valami fáj. Téged kereslek, utánad vágyom, mert nem hiányzott így még senki ezen a világon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések