2019. október 1., kedd

Orvos viccek

Orvos viccek

Az orvos íróasztalára letesz az ápoló néhány leletet, aláírásra. A doki szórakozottan elővesz a zsebéből egy lázmérőt és a papírok fölé hajol. Az ápoló udvariasan figyelmezteti: - Doktor úr, a lázmérővel nem fogja tudni aláírni. De, akkor vajon hová dugtam a tollamat? Az orvos megvizsgálja, és a következő diagnózist adja: - Az a gon hogy a kacsák felső csőre gyorsabban nő, mint az alsó része, így a kor előrehaladtával aszimmetrikus lesz a csőrük, ami megnehezíti az élelem megragadását.


Orvos viccek

Orvos , doki, rendelő, beteg. Az öreg hölgy elmegy az orvoshoz. Doktor úr, nagyon kellemetlen bajom van, éjjel-nappal pukkantanom kell, két perce vagyok itt magánál és már hármat eresztettem.


Itt megtalálsz belőlük bőven jó néhányat. Folyamatosan bővülő vicc kínálatunkból. Egy orvos reggel összeszólalkozik a feleségével, és azt találja neki mondani, hogy: – …egyébként meg, nem is vagy olyan jó az ágyban! Napközben a már bánja a mondottakat, ezért hazatelefonál.


Lábadozásának vége felé így szól Kovácsné a kezelőorvosának:-Doktor úr! Megkaphatnám a számláját? Szó sem lehet róla, asszonyom! Beviszik a kórházba és egy kezdő orvos összefoltozza, majd azt mondja: - Itt van egy barátom címe, délután keresse fel!


Majd megmutatja magának, hogyan rakja az ujjait, hogy ne pisálja szembe magát. Az első beteget egy órán belül megvizsgálják, azonnal elkészítik a röntgen felvételt, kiértékelik és másnapra kitűzik az operáció idejét. Legjobb, top viccek , napi viccek. Bemegy az orvos a beteghez: - Egy jó meg egy rossz.


Orvos viccek

Az orvos a Váci utcán sétál és egyszer csak egyik páciensével találkozik. Falusi bácsi beviszi a kacsáját az állatorvoshoz azzal, hogy szegény állat nem tud enni. Gyerek viccek Házassági viccek Hogy hívják. Haldoklik az öreg paraszt, és a városi rokona megkérdi: - Hívjak orvost? Mi itt falun természetes halállal szoktunk meghalni.


Az orvos kérdezi Kovács nénitől:- Hogy van a férje, használtak a piócák? Tegnap még én is az voltam. De én ajánlok magának egy csodagyógyszert.


A rendelés után megittam hét deci forralt bort, rá egy deci rumot, aztán hazamentem, forró fürdőt vettem, és bebújtam az asszony mellé az ágyba. Családorvos, körzeti orvos viccek. A pap, az orvos és a mérnök mindig együtt golfozik.


Egy kissé túlsúlyos fiatalasszony orvosi vizsgálat. Egy ember elmegy az orvoshoz: - Segítsen rajtam, doktor úr. Mikor este elalszom, megjelenik álmomban egy manó, és így szól: gyere pisilni. Erre én reggelre behugyozok. Ezen könnyen segíthetünk -mondja az orvos.


Legközelebb mondja azt a manónak, hogy már pisilt. Egy férfinak amputálni kell az egyik lábát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések