2018. augusztus 3., péntek

Virág doboz készítése

Anyák napjára - Ajándék doboz és virágbox készítés - Duration: 46:07. Ha sikerült kivágni, akkor igazítsuk méretre, én szimplán beledugtam, majd a doboz tetejével egy magasságban elvágtam. Virágdoboz készítése otthon. Most jelezném, hogy az eredeti boxokban kissé kisebb oázis van, hogy a teteje is ráférjen, mivel nekem nem az extra jó minőségű rózsáim voltak, így én nem törhettem őket jobban bele a dobozba, csupán tényleg a felszínre rakhattam.


Bodza szörp télire (május-júniusban kell eltenni): évad alatt fejlesztettem ki ezt a receptet, most már mondhatom, hogy szinte tökélet. Amit mások mondanak In this video you will learn how to make a beautiful and easy mandala just in minutes. En este video aprenderas a hacer una hermosa mandala en tan solo m. Esküvői virágok és dekorációk készítése.


A virágok készítése közben tartsuk szem előtt az igazi virágot, próbáljuk a virág szépségét és lényegét megragadni a papír segítségével. Download free version of this gallery from Flash-Gallery. Ha így készítjük el a virágokat, azok megtévesztésig fognak az igazi, élő virágra hasonlítani. Mindenkinek jó szórakozást és pihentető időtöltést kívánok! Pár éve berobbantak a rózsa boxok (más elnevezéseken: virág doboz , rózsa doboz ) a köztudatba.


Virág doboz készítése

Ma már számtalan helyen kínálnak hozzáértők egészen fantasztikus, és kevésbé hozzáértők sima kivitelben ilyen dobozokat ajándékozáshoz vagy csak az otthon díszítéséhez. A papírvirágok készítéséről számtalan ötletet mutattam már nektek, mára pedig egy igazi különlegességet találtam! Nem csupán szimpla virág , hanem egy egész csokornyi, méghozzá meseszép, látványában szemet gyönyörködtető kompozíció. Ha ez megvan, a doboz belső szélét felül is bekenjük ragasztóval és körbe oda nyomkodjuk az anyagot.


Ha ez kész, a doboz alját kívülről is ráragasztjuk úgy, hogy kb cm-rel nagyobb legyen az anyag, mint a doboz alja. Felkészültünk a dobozok egyedi nyomtatására! Mostantól Te is személyre szabhatod a dobozt, amelyet a virághoz adunk, így igazán egyedi megjelenést adhatsz ajándékba. Tároló doboz kartonból.


Egy újrahasznosított kartonból rengeteg praktikus dolgok készíthetünk. Többek között ezt a tároló dobozt. Ez a tároló könnyű, takarékos.


Elhelyezhetjük benne a zoknikat, törölközőket, bugyikat, nyakkendőket és egy egyéb apróságokat. Szükséges hozzá: - kartondoboz - csomagolópapír vagy. Tudom, hogy minden recept azt írja, hogy néhány virág kell egy üvegbe, de NEM! Töménytelen mennyiségű virág kell egy üvegbe. Természetesen egy origami oldal nem lenne teljes, ha nem lenne rajta hajtogatás-leírás!


Virág doboz készítése

Itt találhattok egyszerűbb és bonyolultabb diagrammokat is. Nőnapra vagy dekorációnak. Azt hittem, utálom a papír dolgokat. A krizantém virágból készült Maci formánk három féle méretben és az összes dobozszínben választható.


A megjegyzés rovatban tüntesd fel avagy további információkért keress minket e-mailben vagy telefonon. Az ajándékcsomagolás is az ajándék része, a megajándékozott a csomagolást pillantja meg először, már csak ezért is érdemes megadni a módját. Kell még textil a külső falhoz, a belső falhoz, rávasalható közbélés, mind 102xcm-es, szegélyekhez és a pánthoz tetszőleges színű anyag. Marcipán virág készítése.


Virág doboz készítése

Célszerű a kiszúrt virágokat egy bonbonos doboz bonbon tartó részébe vagy egy szilikon bonbonformába tenni,. Egy kis rafia és üres doboz (én nekem a tápszeres ill. a tejporos doboz ugrott be, volt belőle 1- azok néztek ki valahogy így, azok használhatóak lennének erre). Persze én raknék az aljára valami nehezéket (követ, vagy vlmi nehéz fém darabokat), hogy ne boruljon fel, mint padlóváza.


Na ez az egyik próbálkozásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések