2018. augusztus 10., péntek

Nem tudom mit érez irántam

Nem tudom mit érez irántam ? Van egy fiú osztálytársam, akivel szinte mindig együtt mentünk haza, és sokszor mellém ült, utólag kiderült, hogy mert sokszor csak ott volt hely. Nem utálnak a többiek csak már a középsuli első hónapjában azt hitték, hogy biztos egymás mellett akarunk ülni. Kérdezzek rá, hogy mit érez irántam ? Van egy fiú,akit régóta ismerek és két hete találkoztunk először,viszont régóta ismerem.


Nagyon jó fej,kedves,minden nap beszélünk. Múlt héten átmentem hozzá pénteken és lefeküdtünk először. Szombaton kisebb buli volt náluk és áthívott,bemutatott a családja egy részének. Barátság vagy szerelem?


Honnan tudom , hogy mit érez irántam ? Ki tudom -e azt várni, hogy rendeződjenek a soraink, vagy nem. Az első, amit meg kellene figyelnie, hogy Ön hogyan van az érzéseivel. Igen, fontos, hogy mit kapunk a másiktól, de az még fontosabb, hogy mi lássuk azt, hogyan viszonyulunk a másik lényéhez. Mindannyiszor nemet mondtam, ha egy fiú érdeklődést mutatott irántam.


Talán hiba volt, talán nem , de a tapasztalataim alapján a házasság sem leányálom. Lelki problémák - Szakértő válaszol - Kedves Szakértő! Számomra arról, hogy Ön nem tud leválni arról a férfiról, aki mára már nem is földi valójában jelenik meg az Ön számára, hanem akként az ideálként, akivé Ön megfaragta magának az elmúlt évek - különösen az elmúlt év - során.


Ez a kép már nem a férfiról szól, hanem Önről. Küzdenem kéne érte vagy várjam meg míg ő lép? Tanácstalan vagyok arra is gondoltam hogy én is féltékennyé teszem de én nem tudnék más pasival lenni.


Amit mond: Talán lassítanunk kéne. A férfi barát, aki többet érez a barátságnál egy nő iránt, olykor megkockáztat egy-egy árulkodó megjegyzést. Amit gondol: Talán lassítanod kéne. Például, ha nyaralni megyünk, és tudja, hogy hosszabb ideig nem futunk majd össze, megmondja, hogy hiányozni fogsz. Ez az egyik fő jele annak, hogy érzelmeket táplál irántunk, és már nemcsak barátunk akar lenni.


Ha szavakba tudod önteni az érzéseidet, és ki tudod bogozni a szálakat, már nem is olyan nyomasztó a dolog. A Biblia azt mondja, hogy ha imába foglalod a problémáidat, „Isten békéje, amely felette áll minden gondolkodásnak, meg fogja őrizni” a szívedet és a gondolkodóképességedet ( Filippi 4: ). Szeretném segitséged kérni ez ügyben, mert nem tudom , hogy mit érez irántam , vagy, hogy mit gondolhat rólam. A kedvesed azért nem akar Veled járni, mert már korából ítélve is elég érett, és tapasztalt ahhoz, hogy lássa: egy távkapcsolat a legrosszabb dolgok egyike, amivel az ember önmagát sújthatja.


Ha valaki nem botlik meg szóban, az tökéletes ember”. Mivel nem vagyunk tökéletesek, könnyen „megbotlik” a nyelvünk, vagyis olyasmit mondunk, amit nem kellene. Nem vagyok tökéletes, ezért butaság lenne azt várni magamtól, hogy mindig tökéletesen kordában tartsam a gondolataimat és a nyelvemet” (Anna). Esetleg azt megtehete hogy elmondod neki, hogy számodra ez a közvetlenség furcsa és mit gondolsz. Abból még baj nem lesz, csak tudjátok egymásról, hogy ki mit minek értelmez.


Luca-nak pedig igaza van. Bár én nem tapasztaltam, de hallottam már, hogy zenekaron belül valóban nem feltétlen szívlelik a bensőségesebb. Nem is tudom hogyan, de végül az ágyában kötöttem ki. Halálosan beleszerettem, és ő sem volt közömbös irántam , csak a testvére előtt szégyellte magát.


Végül nem tudott ellenállni, és elkezdtünk járni. Aztán többször átvágott, bele betegedtem. Még az életemet is el akartam dobni. Tudott róla mit tettem,még csak meg se kérdezte hogy vagyok.


Tudom hogy azt kéne,de egyszerűen képtelen vagyok rá. Angliába persze be is valotta és az a nő a volt felesége volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések