2019. május 2., csütörtök

Saját szerelmes versek

Saját szerelmes versek

Szerelmes versek , szép idézetek mindenkinek. A szeretet az élet alapja. Kiben nincsen szeretet az nem is lehet szerelmes. Az eredetileg kitűzött célt az érdeklődésre tekintettel módosítva. Főleg nem a saját árnyékunkat.


Semmi nem olyan mint amilyennek látszik, A múló szép emlék könnyhalommá válik. Amikor még éreztem hogy kellettem, Minden reggel vidámabban keltem fel. Az élet rögös, Az út sem egyenes, De soha ne hátrálj meg, Hisz mindig van. Ne barátkozz olyanokkal, akik először tök aranyosak aztán tükörnek néznek téged ! Indulj felém bizalommal, én viszem az őszinteségeTalálkozunk félúton.


Gyönyörű szép gondolatok, érzések a szerelemről, vágyról, együttlétről, ragaszkodásról, szerelmünkhöz való hűségről. Boldogságról, szeretetről. Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! A legszebb szerelmes versek és videókat itt találod.


Saját szerelmes versek

Szerintetek ez jó szerelmes vers ( saját készítésű)? Te vagy nekem az élet , te vagy nekem a lélek. Egy csokorba gyűjtöttük a szerintünk legszebb magyar szerelmes verseket.


Imádok olvasni, Maisch Patrícia - szmo. Erre az oldalra Kattintottál! Ha idézeteket keresel vagy verset ha csak jól szeretnél szórakozni, akkor jó helyen jársz!


Nyomd a Tetszik Gombot ha tetszik az oldal. Play all Mix - Zenész Robika szerelmes lettem saját dalszerzemény legujjabb feldolgozásom. The cookie settings on this website are set to allow cookies to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click Accept below then you are consenting to this. Versek , idézetek, képek, cikkek, írások és történetek tőlem és a nagyvilágból!


Csak egy lány, a sok közül. Hol a szerelmes szívek örökké szeretnek. Imádom ölelése forró csókjai Soha nem felejtem első bókjaid.


Saját szerelmes versek

Most együtt ringatózunk a boldogság taván, Örömömben zokognék egy üres ház falán. Elkezdek sírni s te halkan kérde Mi a baj, mi történt véled? Telik az idő, múlik a nyár a holnap mindíg megvár, a tegnap csodás emlék mara egy világnézetet ad. Mardos a szerelem, mardos a vagy, es mind ez, mindennel jobban faj. Meg mindig szeretem ot, bar nem lehetek vele, es ez faj nekem a. Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.


Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem! Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések