2017. november 15., szerda

Mi a szerelem vers

A szépsége okán tettem fel. Célunk, hogy a költészet mindenki számára a mindennapok része lehessen. Hogy megszépült megint az életem, Szavaid selyme szíven símogat, Mint márciusi szél a sírokat! Fájása édes, hadd fájjon, hagyom. Ha balgaság, ha tévedés, legyen, Ha szerelem , bocsásd ezt meg nekem!


Reménytelenség minden álmom. Minek örzöd ha nem engedsz magadhoz? Te adtad nekem e szerelmet, Súgta kövesd csak a szívedet, Tudtam, fájdalmas lesz az ébredés, Ha kialszik benned egykor a fény.


Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. A szexuális kapcsolat nem összekeverendő a szerelemmel. Szerelem tavaszban, hitem visszakaptam,. Az ember a személyiségén keresztül hozhatja magát szerelem befogadó kész, vagy a szerelem lehetőségét kizáró állapotba. Mi a dolga az embernek?


A költészetben a szerelem egyfajta sosem-múló társ, szenvedések okozója. Egy mondás szerint: a boldog szerelmeknek nincs történetük. Petőfi Sándor - Szöveggyűjtemény A SZERELEM , A SZERELEM. Mi is igazából a szerelem ? Egy vaksötét, labirintusos verem, melynek bejárata csalogat, hogy teljesen elveszítsed magadat! Ha egyszer oda elvetemülten betévedsz, segítséget már csak a Jó Istentől kérhetsz, száz út ezerfelé fut, mindnek végén egy kút, nincs ember a földön, ki innét szárazon kijut!


Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai. Elmondjam, hogy mi a szerelem ? Azon kívül, hogy azt mondod valakinek, hogy szeretem? Egy mámorító földi érzés, egy végeláthatatlan végzés! Valakinek a győzelmét hozza, valakinek a vesztét, egymásba nyúlnak a vele töltött esték.


Mi a szerelem vers

Egy érzés börtönébe zár, s elszabadul az ár, megtudo hogy. Segítség a szerelem útvesztőjében, a szerelmes szívek által keltett érzések kifejezésében a szerelmes versek segítségével. A szív gyorsan elárulja önnmagát, De mást lát a két szemem, Messze túl a könnyeken Hogy még mindig te vagy a mindenem. Ha az kérdezné tőlem most valaki, Mondjam meg mit jelentesz nekem? Tán büszkeségből azt felelném, Semmit,csak múló szerelem.


A vers megosztása, másolása, csak a vers előtt a szerző nevével és a vers címével, valamint a versszakok megtartásával együtt engedélyezett. Minden jog fenntartva ! Megkértem hát Nagyapát is Mondja már el ő nekem, Hogy szerinte mit jelent, A „titokzatos” szerelem. Szerelem jön és szerelem megy, változik, helyet cserél, boldogságot a álmot mesél. Letépi dajkájának szívét, ellopja azt, pimaszul távozik, fájdalmat hagy helyén.


Fájdalomból virágok nyílnak, és költők szedik őket, csokraik bokrétákba híznak. Mon mi lenne énvelem, Hisz a csillagot hoztad le az égről nekem. Fogd meg két kezem, Ölelj magadhoz, És ne engedj el Kedvesem! Szerintem a szerelem az,amikor megtalálod azt a személyt,akivel egész életeden át mindig találtok megbeszélnivalót,azaz egy húron pendültök mindvégig. Tweet Szenvedély, szerelem , mámor, megszállottság, vágy, viszketegség – ezen szavakkal írjuk le azt az önkívületet, eufóriát, révületet, gyönyört, amelyet így vagy úgy, szinte mindenki átélt valamikor.


A szerelem hamis gyermek, előbb gúzsba köt és aztán ver meg. Szerelemeghódítani, bírni és megtartani egy lelket, amely annyira erős, hogy fölemel bennünket, s annyira gyönge, hogy éppolyan szüksége van reánk, mint nekünk őreá. Az igaz szerelem olyan, mint egy jó könyv.


Mi a szerelem vers

Hiába olvastad ki már hatszor, újra és újra kinyitod azt a kötetet, mit sem törődve azzal, hogy pontosan tudo mi lesz a vége. Kinézek az ablakon s látom a holdat ragyogni, érzem a könnycseppet az arcodon lefolyni. Ha itt lennél és megkérdeznéd mi a bajom, csak annyit mondanék: Hiányzol nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések