2020. július 13., hétfő

Visszajött az exem

Ez egy nagyon örömteli nap az életemben, mivel a Dr. Visszajött az “exem ” de van párom, mit tegyek? Nem váltunk el haraggal, és az életemben történt most egy nem túl kellemes dolog, és írt nekem hogy minden rendben van-e. A vásárlás az evéshez vagy a szerelemhez hasonlóan boldogsághormonokat termel: többek között ezért is érdemes beszerezned egy-két új, extrémebb darabot, amiket eddig szerettél volna, de nem mertél viselni.


Egy szerelmi bánatban szenvedő nőnek kötelező az új frizura, és esetleg egy trendibb árnyalat is. Nem értem az exem viselkedését? Lassan két hónapja, hogy szakítottunk a volt barátommal.


Gimibe járunk, és most jön az utolsó évünk, ezért belementünk abba, hogy összejöjjünk, mivel osztálytársak vagyunk. Mester, én ebbe most belehalok. Abba, hogyan engedd el az EX-ed? A múlt, a közös élmények, a jelenléte, a csodás energiája, az illata, az együtt töltött intim percek, a közös terveink, mind elszálltak.


Visszajött az exem

Egy olyan jellegű problémám van,hogy az exem , aki annó dobott. Még nem olyan,mint volt,mert azért történtek dolgok. Egyébként már jegyesek voltunk.


Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on. Az én párom és fél év után mondta be az unalmast, bár nálunk meg voltak az okok, de a lényeg, hogy hónapra rá, visszajött. Már semmiben sem voltam biztos. Tudtam, hogy szeretem Viktort, de mióta visszajött az exem , már nem olyan intenzíven éreztem iránta, mint azelőtt. Viktor szájon csókolt, hosszasan és gyengéden, de valahogy nem tudtam átélni a csókot.


Visszajött az exem

Most, hogy megízleltem a másik csókját, valahogy ez már nem volt az igazi. Mikor visszajött , nem mertem belevágni, féltem a családom elutasításától, furcsa volt vele is. Hirtelen jött az életembe a férjem, hónap után teherbe estem, összeházasodtunk, azóta már megszületett a második fiam is. Az exem kiment külföldre, lett egy kapcsolata.


Mikor még fiatal kislány voltam sokszor ábrándoztam arról milyen lehet az amikor egy fasz becsúszik a kis pinámba. Később amikor már nagyobb lettem éves és az egyik osztálytársnőm apja felvett a szekerére mert ment a tanyájára és engem is kivitt magával megkért szeretne látni meztelenül. Mondtam neki még szűz vagyok az a jó. Nagy hűtőbordák vannak mindenhol, és a ventilátor is igencsak méretes: ezt a chipsetet hűteni kell, mint az exem kedélyeit.


Bizony az enyémnél méretesebb volt a szerszáma. Mikor az asszony visszajött , hamar eltette majd táncolni kezdett a feleségemmel , aki ez elején azt gondolta , hogy hülyéskedik , de hamarosan megérezte a felállt farkat és elkezdtek ringatozni , én meg elkezdtem masztizni , ök pedig az asztalon dugtak. Nem tudtam megszólalni a döbbenettől.


Földhöz vágtam a telefont. Közben a barátnőm visszajött a mosdóból, kérdezte, mi történt, és én csak annyit tudtam kipréselni magamból: Gyűlöllek! Egy hónappal a szakításunk előtt voltam egy buliban. Nos, talán helytállóbb lenne úgy kezdeni, hogy Egyszercsak feltűnt egy exem a semmiből.


Bár igazából mindig is beszéltünk mi, kisebb-nagyobb, de leginkább hónapos vagy éves szünetekkel. Amikor visszamentünk a szobába, igazából nem is tudtuk, hogyan kezdjük el, erre én bedobtam, hogy mi lenne, ha sztriptízpókert játszanánk. Aztán filmeztünk, majd elment fürdeni, és mikor visszajött , közölte, hogy megmosta a fogát.


Megöleltem, ő pedig véletlenül végigdöntött az ágyon az lendülettől, de ha már így alakult, akkor továbbmentünk. Bambulását Zoli zavarta meg azzal, hogy elélvezett, és gyorsan elkezdte visszarakni a szennyes tartóba a fehérneműt. Nejem szép óvatosan, de sietve visszajött a hálóba, ahol én már aludtam.


Visszajött az exem

Zoli elmegy az ajtó előtt a szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések