2020. január 17., péntek

Szeretőm van a férjem mellett

A férjem mellett tartsak ki vagy a szeretőm mellett ? Ez egy hosszú és bonyolult történet lesz, kérem előítéletekkel ne dobálódzon senki, így is ki vagy készülve, viszont az értelmes válaszokat előre is köszönöm. Ha visszatérsz a férjedhez, aki tudott a viszonyról, egyértelmű, hogy van mit rehabilitálnotok, de ha a szerető mellett döntesz, akkor is számolnod kell azzal, hogy vélhetően neki is vannak a bizalommal kapcsolatos problémái. A szeretőm miatt tartok ki a férjem mellett. Valami hiányzik házasságotokból. Hiába próbálod tudtára adni férjednek, hogy ezt nem vagy képes egy életen át folytatni.


Szeretőm van a férjem mellett

Válni azonban mégsem akarsz, talán azért, mert nem is olyan gyászos a helyzet, vagy egyéb okból nem teheted meg. Megoldást jelenthet bevállalni egy szeretőt? Teljes generálozáson esett át. A javítást az amatőr játékos, azaz én. Kipakoljak a feleségének?


Kiderült, hogy megcsalt a szeretőm! Már nem szeretem a férjem. Bevalljam, hogy szeretőm van? Ha szeretővé lettem a szeretőmmel. A darabban férjem és szeretőm is van, hát persze, hogy jól kell kinéznem!


Szeretőm van a férjem mellett

Büszkén tudom felvállalni a koromat, mert egyáltalán nem érzem néninek magam. A gyengédség és kedveskedés teljesen idegen fogalmak nála, ő úgy gondolja, a szeretetét tettekkel fejezi ki, azzal, amit a családjáért tesz. Nálunk nincs zene, nincs vidámság, viccelődés, vendégség. Az tuti, hogy baba mellett nem az igazi a házasélet, valaki keresi a kiutat.


Sajnos, ha veled jött volna össze, elhagyva a családot, és neked csinált volna gyereket, nagy valószínűséggel te is unalmas lettél volna neki a pici babáddal együtt, és keresett volna újabb kihívást. Sem a házasságom, sem a férjem , a múlt és a jövő sem. Csak ő, és az a nő, akivé átváltozom az ő karjai közt! Talán a korábban átélt kudarcok miatt nem lett olyan a szerelmi életünk a férjemmel, amilyen lehetett volna.


Hát amilyet most ismertem meg. Az első szerelmemet sírom vissza, aki annyira tökéletes volt, hogy azóta sem érhet a nyomába senki. Sem a nagyon rendes feleségem, sem a csinos, fiatal szeretőm. Zsófiba, akinél szebbet és jobbat el sem tudtam volna képzelni.


Két évig jártunk, az maga volt a mennyország. A történethez hozzátartozik, hogy a férjem és köztem már hét éve egyáltalán nem volt szex. Negyvenévesen még elég nehezen viseli az ember, ha nincs szexuális kapcsolata, de amilyen állapotban a férjem volt, nem is vágytam az ölelésére, és ez így van ma is. A két pasi éles ellentéte egymásnak, a férjem jó ember, jó férj és valószínűleg nagyon jó apa lesz belőle, a szeretőm pedig egy igazi rossz fiú. Tudom, hogy a férjem mellett a helyem, mellette nyugodt életem lehet nekem is és a gyerekemnek is, DE nem rá vágyok, ha őt csókolom, vagy szexelünk a másikra gondolok.


Szeretőm van a férjem mellett

Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Cipeljük magunkkal éjjel-nappal, közben ügyelünk arra, hogy véletlenül se veszítsük el a fejünket, és senkinek se kottyantsuk el. Egy futó kapcsolat titkával ideig-óráig majd’ mindenki elboldogul, de hogyan lehet évtizedeken át együtt élni egy titkos viszony.


A z első férjem jóképű volt, szerettem vele lenni, de inkább otthonról akartam eljönni. Amilyen gyorsan beleugrottam ebbe a házasságba, olyan gyorsan ugrottam is ki belőle. Gyerekünk nem született. Huszonegy évesen ismét szabad voltam.


Főiskola mellett dolgoztam, egy nyelviskolában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések