2020. május 28., csütörtök

Vissza akarlak kapni

Antónia Téglás kérésére elhoztam egy másik Citizen Four dalt is Remélem tetszett! Ha tetszett ez a videó, akkor nyomj egy likeot és iratkozz fel. Tumblr is a place to express yourself, discover yourself, and bond over the stuff you love.


Vissza akarlak kapni

Mikor vissza akarlak kapni. Te vagy minden, amit valaha akartam. Szóval mondd meg, mit tegyek most. Nem volt tökéletes, semmi ilyesmi.


Időnként igyekezett olyan lenni, de akkor szerettem a legjobban, ha nem erőltette. Vissza akarlak kapni , Világfájdalom. Az előadó további dalszöveg fordításait megtalálhatod a következő linken: Elena Gheorghe.


A jobb oldalsávon található népszerű ikonok segítségével megnézhete meghallgathatod vagy akár online meg is vásárolhatod a N-ai Să Vii dalszöveg fordításhoz tartozó zeneszámot. Még mindig vissza akarlak kapni ! Az hozzászólások le vannak tiltva ennél a bejegyzésnél. Haza értem a táborból, szóval már rendesen lesznek az új részek. Köszönöm szépen a 2K olvasót. A hangodra szeretnèk felkelni reggel és elaludni este.


Nem mondtam ki egyszer sem, de minden mozdulatomban, szavamban, érintésemben benne volt az, hogy szerelmes vagyok Beléd. Minden amit szeretnék előttem van, amikor Téged nézlek. A hibás nem te vagy a hülye én voltam. A közös napjainkat elpazaroltam.


Egy nap majd vissza akarsz kapni engemEgy nap majd. Kimondott szavak milliói sem hozhatnak téged viss. I will not forget the starry night, kissed me so. Csak vissza akarlak kapni , anya!


Merida, átkarolva Elinor nyakát. Igazából nem tudom eldönteni,hogy el akarlak -e felejteni vagy vissza akarlak -e kapni. A pop-rock együttesnek sok munkája van az új számban, és a rajongók reménykednek benne, hogy a banda hamarosan visszatér egy új albummal, ami legalább olyan jó lesz, mint a Want You Back. Az egészséges szerelem és a párkapcsolat ugyanis nem arról szól, hogy “bármi áron, de birtokolni és megtartani akarlak téged”, és arról sem, hogy “szeress engem”, hanem arról, hogy “én szeretni akarlak téged és veled együtt akarom megoldani a közös feladatainkat, amíg vannak”.


Vissza akarlak kapni

Ha pedig már minden erőfeszítés. Kérlek, segíts visszaszerezni! Megteszek mindent, hogy vissza tudjam kapni , De én nem tudom megváltoztatni gondolat menetét.


A boldogságunkat akarod te is. Nézd meg kedvenc online filmed vagy sorozatod korlátok nélkül! Aki szeret, az nincs többé egyedül, mert az, akit szeret, mindig jelen van.


Vissza akarlak kapni

Engedi, hogy életének más legyen a középpontja, és ezt nyereségnek és boldogságnak érzi. Olyan lesz, mint egy nyitott kéz, amely kapni akar. A(z) Michelle Wild visszatér !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések