2014. október 28., kedd

Elmúlt a szerelem mit tegyek

Elmúlt a szerelem mit tegyek

Mit csináljak, ha elmúlt a szerelem ? A barátommal éve vagyunk együtt, én 1 ő éves. A kapcsolat elején hihetetlenül szerettem, úgy éreztem nem tudok nélküle lenni (ő volt nekem az első). Mit tegyek , ha régóta nem jön a szerelem ? Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. Velem ugyanez történt, csak évvel az esküvőnk után. Sokat szenvedtem, gyötrődtem, hogy mit tegyek.


Aztán egyik nap eléálltam, elmondtam neki, hogy már nem szeretem és nem akarom húzni az időt, mert a vége úgyis válás lenne. Részéről elmúlt a szerelem és ezért szakított velem! Azt mondta, hogy benne elmúlt ez az érzés! Tudja év volt közöttünk, de ez nem okozott jelentős problémát, mert általában mindig egyet értettünk, a vitáink nagy többsége felületes butaságokon alapult, nem voltak jelentősek!


Több oka lehet annak, ha valakit hosszú időre elkerül a szerelem , és egy komoly kapcsolat, bár valójában nagyon is vágyik erre. Nem rég kaptam egy őszinte levelet, egy csajozásban sikeres fiatalembertől, aki évek óta hiányolja a szerelmet az életéből. Amikor véget ér egy szerelem , az mindkét félnek fáj. Nem tudom elkerülni,hogy találkozzunk,évek óta tart,nem jönne össze velem,nem az első eset,hogy viszonzatlanul szeretek valakit. Nem tudok már mit kezdeni magammal,egyre inkább úgy érzem,hogy nekem semmi nemnön össze,önbizalmam nulla.


Szerintetek mit tegyek ? Azért írok most nektek, mert egyszerűen nem merek nem anonim kérdést feltenni az ismeröseimnek vagy a szüleimnek. A történetem a következő. Gimnázium első évében egy kettő hónap után találkoztam egy lányjal aki mindenkinél jobban tetszett és ez kölcsönös volt. Azt nem árulnám el Neki, hogy sosem szerettem igazán, mert a levél szerint Ő ennek a fájdalmát nem érdemli meg.


Az én vércsoportom B Rh pos. A férjem 7éve szeretőt tart! Mivel a szerelmet olyan nehéz meghatározni, és mivel esetleg tartunk attól, hogy a válasz mit rejthet a saját kapcsolatunkra vonatkozóan, beszéljünk először arról, hogy mi az, ami nem szerelem. Fekszetek az ágyban, az ablak előtti lámpa foltokat fest a plafonra.


Elmúlt a szerelem mit tegyek

Valami megkopott, eltűnt, tovaszállt. Valahogy nem úgy alakult, mint a mesében, ami után eldöntöttétek, hogy nektek is kell a magatok örökkön örökkéje. Az utolsó 2-hónapban már sokszor fontolgattam a szakítást, de éppen akkor komoly problémák voltak a családjában és nem akartam magára hagyni a bajban. Angliába persze be is valotta és az a nő a volt felesége volt. Ha a pároddal nem tudod megoldani a problémát, helyre akarod hozni a kapcsolatotokat és nem tudod mit tegyél akkor jelentkezz be hozzánk egyéni konzultációra.


A pszichológus válaszol - A szakértő elmondta, mit tanácsol a pároknak arra az esetre, ha a szeretet megmaradt, de a vágy eltűnt a kapcsolatból. Sajnos a barátnőmnél elmúlt a szerelem , és a szex nála nem működik szerelem nélkül. Nálam minden rendesen működik év után is, ugyanúgy kívánom és szeretem.


Nagyon erős kapcsolata lehet a párjának az anyukájával, ha felnőtt férfiként tőle várja a megoldást, vagy maradjunk annál, a visszajelzést. A kezdeti sokk után természetes, ha apadnak az érzelmek, csökken az intenzitás, viszont az is igaz, hogy egy jó kapcsolat ilyenkor átalakul valami sokkal mélyebb és tartalmasabb dologba. Hol található a “szerelem sarok”? A feng shui szerint a szerelem területe a bejárathoz képest a jobb távolabbi sarok.


Ez nemcsak egy sarkot jelent, hanem egy kis részt (a lakás alaprajzát egyenlő részre osztjuk, és így a legtávolabbi sarok lesz a szerelem sarok.) Mit kell tudni a szerelem területről? Lelki problémák - Szakértő válaszol - van egy srác a suliban, az idén végez. Ha úgy érze hogy kihűlt a kapcsolatotok, vagy az utóbbi időben sokat vitáztatok, könnyen előfordul, hogy valamelyikőtök félrelép. Elmondjuk, mit tegyél ilyenkor! Addig minden szép és tökéletes, addig el tudjuk viselni a kedvesünk minden hóbortját, és rossz szokását.


A lángoló, szenvedélyes szerelem egy idő után elmúlik. Hogyan tudnám elérni azt, hogy a párom újra belém szeressen, hogyha ez már kihűlt? Rengeteg problémás időszakunk volt együtt már, és mostanában elhidegült tőlem teljesen. Nem akarom megbántani, de én nem szeretem őt, de folyton írogat nekem meg személyesen is mondogatja. Mostani pillanatokban is erről ír.


Amikor bevallottam neki hogy szeretem ő elég furán vette a dolgot hebegett habogott, hogy ő nem tudja mit érez stb. Bele törödtem, majd rá hetére fura modon azt mondta szeret ő is engem. Persze furának tünt a dolog de mivel ez volt az álmom hogy belém szeressen elhittem. A szerelem alaposan megváltoztatja az embert.


Amikor a szenvedély magával raga akkor teljesen új embernek érzed maga de valójában is megváltozunk és a legjobb énünk mutatkozik meg ilyenkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések